fout op site??

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal, even een vraagje over een probleem, als ik op een site zit en ik wil bv een link naar tarieven openen, dan staat er linksboven een rood kruisje, maar de site word verder niet geopend, staat er iets verkeerd misschien want ik heb dat op vele site's ik zat op een site van blokhutten en daar kon ik de prijslijsten niet eens openen??
Fred..........

plaats de link is. Dan kunnen we kijken of wij het ook hebben

Het heeft volgens mij te maken met het PDF bestand, maar ik heb wel adobe reader 7.0.

Krijg je zo'n vierkantje met die driehoekje, bolletje etc etc? Dan moet je even je ActiveX aanzetten in IE, Extra, Internet-opties, tabblad Beveiliging. Klik op de knop Aangepast niveau en klik vervolgens dan op inschakelen bij de 2e en 3e optie, sluit af met OK.

Bedankt allemaal, het is weer opgelost, maar ik zal wel eens willen weten hoe dat nu iedere keer kan veranderen zonder dat ik er zelf iets aan veranderd, want dat is bij vele IE instellingen zo?
Groetjes Fred......

Soms kan het gebeuren dat je de instellingen in IE even wil nakijken en denkt niks gewijzigd te hebben maar onbewust klik je misschien wel op een leeg stukje van het schermpje en dan zie je niet zo gauw dat er toch iets aan-of afgevinkt wordt. En als je dan bij het verlaten van het schermpje ook nog op OK klikt is het 'leed' geschiedt. Als ik niks wil wijzigen klik ik altijd op annuleren of op het kruisje rechtboven, zo voorkom je iig zeker dat er niks onverwachts gebeurd. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan