Fout op TS sessie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burnstorms

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2012
Hallo,

Als ik op een Terminal Server sessie werk en ik open in mijn Outlook een bijlage (excel-document) in een email. Dan krijg ik de volgende melding:
screen.jpg

Klik ik op OK dan krijg ik deze:
screen2.jpg

Maaaaaaaaaaaaaaarr......

Als ik het bestand uit de mail opsla op mijn Bureaublad in de TS sessie, hem vervolgens kopieer naar mijn lokale bureaublad, hier openen met excel en opsla onder een andere naam, deze vervolgens weer terug zet op mijn Terminal Server sessie bureaublad en deze dan aanklik opent hij hem wel.

Iemand hier een verklaring voor?

Groet, GJ

Het enige wat ik ervan af weet is dit. Misschien even kijken naar de extensie van dat excel document. Is het een xls of een xlsx bestand.

Klik met je rechtermuisknop op het document, ga naar eigenschappen wat is daar te zien. xls of xlsx.

Het door je zelf opgemaakte bestand zal waarscijnlijk een xls bestand zijn. Of niet? :(

En deze. Rechtermuisknop Excel bestand klikken, dan "Openen met". Zelfde foutmelding?

En deze. Rechtermuisknop Excel bestand klikken, dan "Openen met". Zelfde foutmelding?

Deze optie heb ik niet.
De opties waaruit ik kan kiezen zijn:

Voorbeeld
Openen
Snel afdrukken
Opslaan als
Alle bijlagen opslaan
Bijlage verwijderen
Kopieren
Alles selecteren

Heb ook al geprobeerd de bijlage op te slaan en dan te openen, maar dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Je had het over een server. Zit je op je werk. ?? Hebben jullie een systeembeheerder? zomaar wat vragen, want rechtermuisknop moet in principe altijd werken wat je ook doet. Zie hieronder mijn voorbeeld. Openen met is in feite hetzelfde als er op te klikken.

Er is kennelijk of iets met het geheugen of met de terminal server niet in orde.

openen met.JPG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan