fout opgetreden in internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Berichten
243
hoi

een vriend van me heeft pas een pc gekocht en heeft zich 2 dagen geleden internet laten aansluiten maar nu heeft hij een probleem als hij internet explorer opstart dan krijgt hij de melding dat er een fout is opgetreden .....
maar het is niet alleen dat ook als de pc herstart is en ik wil bv deze computer openen krijgt hij ook die foutmeldingen en kan ik niets openen wat geinstalleerd is vanuit windows. msn, word,.. werkt allemaal perfect.
maar in veilige modus werkt alles perfect, geen enkele foutmelding..

weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen ???


alvast bedankt
 
Heeft die vriend wel een virusscanner op zijn computer??
En hoe maak jij in de veilige modus contact met het internet.
Weet je toevallig ook een foutmelding??
 
ja hij heeft virusscanner en had de pc pas gescand en daar waren geen problemen.
en ik had veilige modus met netwerk, maar ik kreeg wel de melding dat de pagina niet kon worden weergegeven.
en de foutmeldingen gaan altijd over internet explorer.
als je explorer opstart krijg je de melding dat er een fout is opgetreden in internet explorer en dan kan je weer zo een fouten rapport sturen.
maar ik krijg nog andere meldingen maar die weet ik niet zo zeker meer wat die waren, het kwam wel iedere keer door explorer.


hij heeft nu mozilla zegt hij en daarmee werkt internet weer maar hij kan nog voor de rest niks openen
 
Laatst bewerkt:
ik ga het vanavond proberen als de fix werkt dan hoor je wel iets.
 
de fix heeft niet geholpen.

en ik krijg als ik internet open de melding dat er een fout is opgetreden in internet explorer en die word dan afgesloten.
als ik bv deze computer wil openen krijg ik de melding dat er een fout is in explorer.
 
Voor een deel lijkt je probleem ook wel op een probleem dat ik een paar dagen geleden heb opgelost. Ik kreeg ook bij ongeveer 70 procent van de pagina,s die ik opende met explorer een schermpje met welgemeende excusses en de mededeling dat er een foutrapp opgemaakt kan worden maar dat explorer wel afgesloten moet worden. Bij toeval kwam ik erachter dat het met name ging om de pagina,s waar een windows media player pluginn op stond. Ik heb toen media player opnieuw gedownload (mplayer 9) en geinstaleerd en het probleem was opgelost. Het zou kunnen dat als je media player opnieuw download je ook de up-dates instaleerd waardoor de player explorer niet meer dwingt plat te gaan. Mischien hebben jullie ook nog andere problemen. Maar toch, kijk maar mischien helpt het.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan