Fout opgetreden Internet Wikipedia

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje123

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Hallo,

Sinds de laatste tijd krijg ik steeds dezelfde foutmelding als ik naar onder andere wikipedia wil gaan. Er komt dan een scherm met de melding "in internet explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". ik klik vervolgens op niet verzenden van het rapport. En dan komt de melding van Tabblad hersteld. Vervolgens zit ik dan op wikipedia. Maar keer op keer komt deze melding terug.

Ik gebruik Windows XP, service pack 3 en internet 8.0. Ik heb al aantal dingen geprobeerd zoals:
- Opnieuw instellen van internet , via internet opties.
- Alle tijdelijke bestanden verwijderd met ATF cleaner.
- Malwarebytes gedraaid, niks gevonden.
- CC cleaner gedraaid, en daar zijn aantal dingen opgeschoond en verwijderd / hersteld.
- Combofix gedraaid.

Niks van dit alles helpt.

Toen heb ik internet 8.0 verwijderd. Wat ik dan overhoud is internet 6.0. En dan is dit probleem weg. Dan komt die foutmelding niet meer.
MAar daarna zet ik internet 8.0 terug en voila de foutmeldingen vliegen me om me oren. Het is nu gewoon weer terug in 8.0.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Hebben jullie een idee ???
Groetjes,
Jolanda

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Maar Internet 9 gaat niet op windows XP. Dan moet je Windows upgraden staat er op microsoft.

Ik heb windows xp service pack 3.

Probeer internet eens zonder invoegtoepassingen. Mogelijk ligt het daaraan.
Via start, alle programmas

mvg,

Hallo,
ik snap niet wat je bedoelt, sorry. Via Start en Programmaas zie ik niks van invoegtoepassingen.

start --> programma's --> bureauaccesoires --> systeemwerkset --> internet explorer zonder invoegtoepassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan