fout opgetreden; toegang tot register

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob van Gelden

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
56
hallo mensen!

Wie kan mij het volgende helpen?
Het volgende geeft de computer aan:

"Er is een fout opgetreden tijdens het verkrijgen van toegang tot het register."

"Het register wordt teruggezet en de computer wordt opnieuw opgestart."

Als ik dan op ok druk, start de pc weer op maar blijft telkens weer dit aangeven!

Ook heeft de computer "zelf" bepaalde configuraties veranderd. Oa. nogmaals zomertijd inschakelen, terwijl dit al gebeurd was op de passende datum. Dus klok werd weer een uur vooruit gezet.
Mapopties waren veranderd.
Plotseling in veilige modus opstarten.

Heb ik iets binnen gekregen door een hacker?

alvast hartelijk dank

groetjes Rob
 
Geplaatst door Rob van Gelden
hallo mensen!


Heb ik iets binnen gekregen door een hacker?

alvast hartelijk dank

groetjes Rob

Je kunt je pc altijd online scannen bij housecall
 
Deze foutmelding heb ik zelf ook gehad en meerdere gebruikers op verschillende fora hadden er last van.

De fout wordt zeer waarschijnlijk veroorzaakt door MSN Messenger 5.0, die maakt een ongeldige registersleutel in het register aan waardoor het systeem bij het opstarten deze melding geeft.

Ik heb het handmatig in het register opgezocht en inderdaad het lag ook bij mij aan MSN messenger.
Wat je zou kunnen proberen MSN 5.0 te deinstaleren en versie 4.6 erop te zetten. Die heeft er als het goed is geen last van.

o.a te downloaden @ www.oldversion.com

Deze foutmelding verschiijnt regelmatig i.c.m windows 98(se) en Windows ME, de ene computer heeft er wel last van... de andere niet... ik heb het nog niet kunnen verklaren.

Succes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan