• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout oplossingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Hoi
Ik krijg de fouten niet uit de document ik kijk mij suf aan Youtube filmpjes enz.
Wie zou mij aub willen helpen en ook zo dat ik de tabbladen kan kopiëren tot december 2022 en dat alles iedere maand door telt en bij houd.

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp>

Gr Theunie

Bijlagen

Hallo,

Het bestandje in je voorbeeld is een bestandje zonder macro's e.d.
Heb je het origineel?

De formule in kolom F, I, L, enz klopt niet helemaal
Als je het celformaat op [uu:mm] zet staat er 24:00 terwijl dit 00:00 moet zijn.

Gebruik de formule
Code:
Eng: =MOD(E5-D5;1) 
Ned: =REST(E5-D5;1)

Sorry ik begrijp het niet helemaal zou een kolom eens kunnen voor doen aub.
Alvast hartelijk bedankt

Hierbij een paar kolommen iets aangepast.
Tevens begrijp ik niet wat je nu precies in kolom V en W wilt uitrekenen.

Bijlagen

Reactie

In kolom V staan de uren die ik die dag heb gereden in W zo eigenlijk moeten staan wat ik nog mag rijden een soort automatisch waarschuwing wilde ik daar proberen te maken.
Ik mag 2 x in de week 10 uur per dag rijden en 5 dagen 9 uur totaal om niet over de uren te gaan zoutmijn in kolom W een waarschuwing moeten krijgen alleen geen idee hoe of wat ik ben trucker en geen verstand van excel enz ben al weken YouTube films aan het kijken maar snap het niet
Dit geld voor de rust uren ook
Gr

Kolom F tm V aangepast.

De formule in kolom W doet niet wat je denkt dat hij moet doen.
Wat er wel moet staan ben ik nog niet uit.
Is denk een dat het een best wel ingewikkelde formule moet zijn.

Bijlagen

Hulp

Waarom staan eronder aan de pagina nog steeds ########. Wat doe ik daar nu weer fout

Gr

56:00-83:00= -27:00 uur
Negatieve uren kent excel niet

Hoi Popipipo

In kolom W moet hij de uren aftrekken van de Max uren in de week en de twee wekelijkse uren
Kijk eens bv op kolom W Rij 13 en dan steeds op de zondag ik wekelijks 56 uur rijden en twee wekelijks 90 uur totaal op de telt van de twee weken dus in week 3 mag ik echt niet meer dan 56 uur werken anders heb je bij controle een probleem.

Gr Theunie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan