Fout opstarten in Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

bass073

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Ik heb probeer een computer van Vista naa XP te installeren, dat is gelukt zonder problemen. Maar als die opnieuw opstart, dan zegt die: 'Fout bij het opstarten van besturingssysteem'. Wat kan ik hier aan doen, wat is het probleem?

De reden dat ik XP erop wil hebben is, dat ik maar 1GB werkgeheugen opzit. Voor Vista is dat veelste weinig.

Graag reactie!:D

Hoe heb je Xp geïnstalleerd? Netjes de schijf geformatteerd en dan geïnstalleerd?

Reactie op de vraag

Ik krijg het opstart scherm van me moederboard, dan krijg ik meteen het zwarte scherm met erop: 'Fout bij laden van besturingssysteem'. Maar ik heb de schijf al geformateerd, hij is foutloos geinstaleerd. Dus wat kan het probleem zijn, alles doet het en heb al me USB apparaten eruit gehaald.

Ik heb hem erin gedaan, tijdens het opstarten en Vista is al verwijderd.

Regeer Pleass!:eek:

Laatst bewerkt:
Ik heb probeer een computer van Vista naa XP te installeren, dat is gelukt zonder problemen. Maar als die opnieuw opstart, dan zegt die: 'Fout bij het opstarten van besturingssysteem'. Wat kan ik hier aan doen, wat is het probleem?

De reden dat ik XP erop wil hebben is, dat ik maar 1GB werkgeheugen opzit. Voor Vista is dat veelste weinig.

Graag reactie!:D

Hier is dus duidelijk iets niet gelukt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan