fout registerherstel en xp start niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald61

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Ik heb de laatste tijd elke keer vage foutmeldingen bij het opstarten. Meestal lukt het me wel om de boel te herstellen met de XP cdrom en dan te kiezen voor herstel.
Maar nadat ik dit vandaag weer eens gedaan heb, verschijnt nu de mededeling " Het systeem heeft een van de bestanden met de registergegevens van het systeem moeten herstellen door middel van een logboek of een vervangende kopie. Het herstellen is gelukt".

Maar helaas is het herstellen niet gelukt, want ik kom niet verder dan de gebruikersnamen, als ik daar er vervolgens één van intyp loopt de zaak vast. Ook in de veilige modus kom ik niet verder.
Ik hoopte nl door middel van herstelpunt in het verleden te nemen, de boel weer helemaal in orde te krijgen, maar ik krijg alleen maar het Ierland scherm voor me, maar geen iconen, startmeni of wat dan ook.

Iemand een goed idee?

Ron

Geplaatst door Ronald61
Ik hoopte nl door middel van herstelpunt in het verleden te nemen, de boel weer helemaal in orde te krijgen, maar ik krijg alleen maar het Ierland scherm voor me, maar geen iconen, startmeni of wat dan ook.

Iemand een goed idee?

Ron

Misschien start Explorer niet automatisch op

Control->Alt->Delete indrukken en dan nieuwe taak en dan explorer intikken en dan op ok drukken

Laatst bewerkt:
Stinuz,
Je advies opgevolgd. Maar als ik bij nieuwe taak explorer intyp, reageert het systeem niet.
Geef ik een andere opdracht, bijvoorbeeld msconfig, dan reageert de PC hier wel correct op.

Ron

Misschien kan je dan herstel-cd's van HP bestellen, dat heb ik ook gedaan, dan word ALLES in originele staat hersteld, ook extra aangemaakte schijven worden verwijderd.

Bedoel je de herstelcd´van Hewlett Packard? Ik heb geen HP computer.

Oh, damn, da's lastig, Ik heb er verder eerlijk gezegt ook niet meer veel verstand van, hoop dat het je toch lukt.

Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan