• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout "Subscript valt buiten bereik"?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielleke

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
Beste helpmij Leden,

Kunnen jullie mij helpen? Krijg een foutmelding maar zou niet weten door welke reden?
Mijn tabbladeren hebben een bereik tot en met regel 1000.:confused:

Meer info in de afbeelding.:p

Alvast bedankt,
Mvg,

Bijlagen

• Fout melding.jpg
    Fout melding.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 445
Beste helpmij Leden,

Kunnen jullie mij helpen? Krijg een foutmelding maar zou niet weten door welke reden?
Mijn tabbladeren hebben een bereik tot en met regel 1000.:confused:

Meer info in de afbeelding.:p

Alvast bedankt,
Mvg,

Als je op Foutopsporing klikt, welke regel wordt dan aangegeven?
Stuur als het kan anders het bestand zonder gevoelige informatie uiteraard.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Beste Roncancio,

Misschien kan je hier al meer zien?
Anders hoor ik het graag.

Mvg,

Bijlagen

• Fout melding2.jpg
    Fout melding2.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 698
Beste Roncancio,

De wereld draait op zijn hoofd nu.:shocked::D

Als ik op mijn formulier alles invul dan krijg ik geen foutmelding en werkt alles perfect.

Als er een textbox of een combobox niet in ingevuld merk je dat ik een msgbox laat zien. Vanaf dat er een msgbox in actie komt krijg ik de fout melding??:rolleyes:

Mvg,

Tja, Maar WAT gebeurt er dan NA het op ok drukken van de msgbox???? DAN loopt de code gewoon door! Daardoor kan de (ongedefinieerde!) variabele Deb_Rekening nog steeds niet worden gevuld en heb je dus een lege string waarna uiteraard het object 'sheets' niet verder kan....:rolleyes:

Je zal dus met 'exit sub' moeten werken op het moment dat je een msgbox melding hebt gegeven zodat de gebruiker dat kan doen wat je van 'm vraagt.

Groet, Leo

Beste Leo,

Ik heb zonet ":Exit Sub" toegevoegt aan elke MsgBox en nu is de fout melding weg.:thumb:

Alvast bedankt.
Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan