Fout tijdens configuren windows-updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivopoelen

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
Berichten
95
Hallo iedereen,

Titel spreekt voor zich, denk ik.

Tijdens opstarten komt dat dus op het scherm te staan en heb al een dag gewacht... maar tevergeefs..

Heb al wat geprobeerd, kan wel in de veilige modus, dat scheelt. Maar het lukt mij niet om het weer goed te krijgen.
Heb al die fix van windows-site geprobeerd, maar dan zegt ie dat het probleem niet is opgelost.
chkdsk, (geen problemen gevonden)
adwcleaner.... niets gevonden
malwarebytes, ook goed gegaan.

als evt laatse redding, win 10 installeren via veilige modus, gaat lukte mij niet. Misschien ook maar goed.... win 7 bevalt prima.

graag hoor ik wat ik kan proberen als oplossing.

Mvg Ivo
 
Laatst bewerkt:
opgelost!

Hallo,

bedankt voor de snelle reactie. Ik kon alleen opstarten en iets doen in de veilige modus, volgens mij is daar geen virus scanner, maar heb alleen een gratis avast scanner, verder niets.
Ook de windows update, werkt in de veilige modus niet.
Nu heb ik eerst de eerste link gevolgd, had ik al gedaan, maar nogmaals kan geen kwaad. het resultaat als bijlage.... win_update.jpg

Daarna 2de link gevolgd en hier ook niet de fixit-programma's deze had ik al gevonden, maar gevolgd wat er stond onder: 'Handmatig Windows Update-onderdelen opnieuw instellen'
Alle 12 punten gevolgd, behalve punt 4, stond ook in de uitleg. Ondanks de meldingen dat sommige dingen niet gevonden waren en niet uitgevoerd konden worden in de veilige modus, gewoon door gedaan.
En gelukkig, Mijn vertrouwde laptop start weer normaal op....
Hopenlijk voor langere tijd


Manamana, nogmaals bedankt voor de reactie.
 
Hoi Ivo En daar gaat het om proberen op te lossen. :thumb: Top dat je weer verder kunt. En graag gedaan. Groet Manamana. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan