Fout tijdens initialiseren van aanmeldingsproces

• Onderwerp starter Onderwerp starter esvl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

esvl

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2015
Ik heb sinds 2 maanden een 2e hands 10" laptop deze heeft het goed gedaan en laatste keer heb ik deze correct afgesloten.

Echter sinds vrijdag als ik mijn computer op start krijg ik de melding computer niet correct afgesloten start gewoon op en nog 3 opties welke optie ik ook kies ik krijg onderstaande melding:

Fout tijdens initialisatie van aanmeldingsproces

Initialisatie van het interactieve aanmeldingsproces is mislukt.

Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor meer informatie

Als ik op ok druk of op kruisje gebeurt er niets, ik hoor wel de harde schijf draaien, (als ik hem uit zet en start deze met snel toets op dat je alleen op internet iets op kan zoeken doet deze het wel) Moet ik dan wachten tot deze uiteindelijk verder gaat of is mijn harde schijf gecrashed?
Ik kan geen recovery cd-rom/dvd maken omdat 10"laptop is en deze geen cd-rom heeft.

Hopelijk heeft er iemand een antwoord op mijn vraag.....

Waarschijnlijk is de user32.dll beschadigd.
Die laptop zal toch wel een USB poort hebben? In plaats van een herstel CD/DVD maak je dan een herstel USB stick.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je antwoord :thumb: zo ver had ik inderdaad nog niet bedacht dat ik het ook op een USB stick kan doen.

Echter ik ben A-technisch met computers dus ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik dan verder moet doen of hoe te handelen..... :(

Heb je al eens geprobeert om in veilige mode in te loggen?

Ik heb alle 4 de modussen geprobeert mar krijg steeds dezelfde melding

Want als ik met USB stick aan de slag gaat, waat gebeurt er dan ben ik dan mijn Windows 7 en Office 97 pakket kwijt of wat gebeurt er?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan dus sowieso helemaal het systeem niet in en je zal geen herstel CD of DVD hebben liggen. Die zal je dan eerst op een andere computer moeten maken waarna je er een bootable USB stick van maakt. Een herstel gooit niets weg van je geïnstalleerde programma's. Hij probeert alleen Windows weer werkend te maken.

Als dit niet lukt zou met Hiren's Boot CD op USB het Administrator account kunnen ontgrendelen en proberen daarmee in te loggen. Als het probleem niet de user32.dll is zal dat lukken en kan je een nieuw account aanmaken. Mocht dat niet lukken kan je na het opstarten via die USB wel in je Windows installatie komen om die user32.dll door een goede te vervangen. Al met al een lastig karwei voor een leek.

Voorwaarde is daarnaast uiteraard wel dat die laptop van een USB stick kan opstarten.

Hirens Boot CD voor USB:
http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk

Laatst bewerkt:
Bedankt

Alleen zoals ik al aangaf ik ben zeer a-technisch dus ik heb de bestanden gedownload en op ene usb stick gezte maar volgens mij moeten deze eerst op een computer bewerkt worden voor ze op de usb stick kunnen? :rolleyes::rolleyes:

Je kan niet zomaar iets op een USB stick zetten en dan verwachten dat je ervan kan opstarten. Er zal een OS op moeten staan en de USB stick moet bootable zijn. Het staat beschreven op de website waar ik de link van plaatste.

Dat zag ik maar zoals ik al aangaf snap ik daar niets van :(:confused::(

Sorry......

Daarom zeik ik "Al met al een lastig karwei voor een leek". Met alle respect, maar wellicht dat je dat beter aan een vriend/kennis over kan laten met meer kennis van dit soort dingen.

Dat is dus het probleem die heb ik niet...
Ik denk dat ik hem maar naar een winkel brengt die ook laptops repareert.

Maar bedankt voor de moeite om het me proberen uit te leggen..:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan