Ik heb sinds 2 maanden een 2e hands 10" laptop deze heeft het goed gedaan en laatste keer heb ik deze correct afgesloten.
Echter sinds vrijdag als ik mijn computer op start krijg ik de melding computer niet correct afgesloten start gewoon op en nog 3 opties welke optie ik ook kies ik krijg onderstaande melding:
Fout tijdens initialisatie van aanmeldingsproces
Initialisatie van het interactieve aanmeldingsproces is mislukt.
Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor meer informatie
Als ik op ok druk of op kruisje gebeurt er niets, ik hoor wel de harde schijf draaien, (als ik hem uit zet en start deze met snel toets op dat je alleen op internet iets op kan zoeken doet deze het wel) Moet ik dan wachten tot deze uiteindelijk verder gaat of is mijn harde schijf gecrashed?
Ik kan geen recovery cd-rom/dvd maken omdat 10"laptop is en deze geen cd-rom heeft.
Hopelijk heeft er iemand een antwoord op mijn vraag.....
Echter sinds vrijdag als ik mijn computer op start krijg ik de melding computer niet correct afgesloten start gewoon op en nog 3 opties welke optie ik ook kies ik krijg onderstaande melding:
Fout tijdens initialisatie van aanmeldingsproces
Initialisatie van het interactieve aanmeldingsproces is mislukt.
Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor meer informatie
Als ik op ok druk of op kruisje gebeurt er niets, ik hoor wel de harde schijf draaien, (als ik hem uit zet en start deze met snel toets op dat je alleen op internet iets op kan zoeken doet deze het wel) Moet ik dan wachten tot deze uiteindelijk verder gaat of is mijn harde schijf gecrashed?
Ik kan geen recovery cd-rom/dvd maken omdat 10"laptop is en deze geen cd-rom heeft.
Hopelijk heeft er iemand een antwoord op mijn vraag.....