Fout tijdens laden C:\windows\systeem32\fmaibedx.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmarhut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
3
hallo allemaal

heb na het verwijderen van een aantal spawm en een virusje mat AVG deze fout gekregen tijdens het opstarten van windows xp hij doet het verder prima.
de pop up verschijnt na opstarten :

er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\windows\syteem32\fmaibedx.dll


weet iemand hoe ik die moet kwijtraken of kan oplossen?
heb niet zo verschikkelijk veel verstand van de com maar maar niet de domste zeg maar

alvast bedankt ingmar
 
ben je zeker dat het de juiste error is want ik kan er echt niets over vinden op het internet
 
hey hallo

dit is toch echt de error, ook ik heb me wezeloos gezocht maar vind wel ander antwoorden als het om een fout in het systeem32 gaat maar kan nergens iets vinden omtrent deze fout melding.

krijg dan steeds die pup ups van systeem herstellers en zo daar moet je dan weer knaken voor neer leggen.

als mensen het niet weten dan zit er niks anders op om hhem te formateren en weer een halfe dag weg te mieteren
 
je krijgt pop-ups met een programma dat je wordt aangeraden om de errors weg te werken?
Dan lijkt het mij dat er spyware of adware aanwezig is op je pc...

Scan je pc eens met superantispyware
(en of ad-aware)
---
overweeg eventueel systeemherstel
 
Welkom op Helpmij.:)

Sluiten doen we alleen, als er iets tegen de regels in gebeurt. Je kan wel de status van je vraag op "Opgelost" zetten. (rechtsonder op de pagina)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan