"Fout tijdens laden van besturingssysteem"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hobile

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2012
Hallo, ik heb problemen met het installeren van Windows 7.

Ik had eerst Windows 7 ge-dual boot met Ubuntu. Toen er eens een update van Ubuntu was, had ik er een nieuwe versie van Ubuntu opgezet, waardoor mijn Windows 7 partitie en systeem werd verwijderd, ik vond dat niet erg omdat ik toch alleen maar Ubuntu gebruikte.
Nu is het zo dat ik soms eens een spelletje wil spelen en dat niet altijd ondersteund is op Linux, daarom wilde ik dus Windows installeren. Ik had al een aantal keren Windows 7 geprobeerd te installeren met de cd die ik bij mijn computer kreeg, maar die verving de Ubuntu partitie (zonder dat ik dat wilde) en gaf daarna een error (Het gekke is dat die toen in het Engels was).
Omdat dat dus niet lukte probeerde ik Windows xp te installeren met een oude cd die ik nog had liggen, alles ging foutloos totdat ik de serial number moest geven, ik had natuurlijk moeten weten dat deze cd van een andere computer was en de serial van mijn computer niet hetzelfde is als die van de cd.
Daarom probeerde ik Windows 7 nog eens, en gaf weer eens dezelfde error als eerst, maar nu in het Nederlands. (waarschijnlijk omdat de Windows xp cd Nederlands was)
"Fout tijdens laden van besturingssysteem"

Enige ideeën?

Laatst bewerkt:
Het zal geen probleem zijn om op Ubuntu spelletjes te spelen die voor Windows zijn gemaakt, je moet daar echter wel een apart programma voor hebben. Het het WineHQ. Hier heb je en link: apt://wine1.4. (deze download link < kan je alleen openen met Ubuntu.)

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan