Fout tijdens laden van besturingsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepe4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Mijn medion PCMT6 geeft bij het opstarten bovenstaan(titel) bericht.
Hij start op tot PCI device listing er volgt een tabelen dan de fout melding.
Heb al in de bios de cd doen opstarten zonder succes.Kan de veilige modus niet
opgestart krijgen(F8)

Mijn medion PCMT6 geeft bij het opstarten bovenstaan(titel) bericht.
Hij start op tot PCI device listing er volgt een tabelen dan de fout melding.
Heb al in de bios de cd doen opstarten zonder succes.Kan de veilige modus niet
opgestart krijgen(F8)

Wat je nog kunt proberen is om in de bios smart aan te zetten. Hiermee kun je iig nog kijken of je hd benaderbaar is en misschien zelfs fouten aangeeft. Na je uitleg denk ik dat je precies op het moment zit dat xp probeert te starten. Vandaar.

Ook kun je kijken of andere devices wel kunnen booten. B.v. CD of floppy. Je zegt hierboven wel dat het geen succes is, maar wat bedoel je daarmee? Start het niet op via deze devices of kun je na het opstarten niet verder?

Wat je nog kunt proberen is om in de bios smart aan te zetten. Hiermee kun je iig nog kijken of je hd benaderbaar is en misschien zelfs fouten aangeeft. Na je uitleg denk ik dat je precies op het moment zit dat xp probeert te starten. Vandaar.

Ook kun je kijken of andere devices wel kunnen booten. B.v. CD of floppy. Je zegt hierboven wel dat het geen succes is, maar wat bedoel je daarmee? Start het niet op via deze devices of kun je na het opstarten niet verder?

Probleem nog steeds niet opgelost(ook door tijdsgebrek).Nu heb ik wel een ghost gevonden van mijn pc(vroeger gemaakt door een vriend)Het programma waarmee het gemaakt is norton ghost 2003.Maar ik snap er niet(s) zoveel van.Eventjes alles op een rij:
1menu
local(v)
peer to peer
options
quit
2demenu
disk
partition
check(al uitgevoerd en alles blijkt ok te zijn)
3de men
To disk
To image
From image
Wat moet ik nu verder doen?E kan me iemand uitleggen wat er juist gaat gebeuren.
Ik zoek eveneens uitleg in het nederlands over "Partion magic".
dank bij voorbaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan