gabberheader
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 okt 2005
Hallo, als ik de pc opstart kan ik hem een paar seconden gebruiken en dan loopt de hele explorer vast. Bijvoorbeeld MSN messenger verschijnt en ik klik hem vervolgens weg; dan gaat ie wel weg maar blijft de afbeelding van het programma staan. Ook als ik n venster verplaats komen er allemaal van die afdrukken die niet meer verdwijnen. EN met de muis kan ik geen enkel programma meer openen of Start openen.
Wat ik dan doe is het taakbeheer openen en de explorer killen en vervolgens weer opnieuw starten. Dan kan ik eindelijk gewoon programmas draaien maar rechts op de taakbalk staat geen enkel pictogram. Dus Windows is niet voledig opgestart.
Weet iemand wat er aan de hand is en waarom windows niet gewoon opstart maar de explorer telkens moet vastlopen?
Wat ik dan doe is het taakbeheer openen en de explorer killen en vervolgens weer opnieuw starten. Dan kan ik eindelijk gewoon programmas draaien maar rechts op de taakbalk staat geen enkel pictogram. Dus Windows is niet voledig opgestart.
Weet iemand wat er aan de hand is en waarom windows niet gewoon opstart maar de explorer telkens moet vastlopen?