fout: \windows\system32\config\systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
309
Betse mensen,

Ik zit met het volgende probleem:

Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
windows\system32\config\systeem

U kunt proberen om dit bestand te repareren door windows Setup te starten vanaf de originele cdorom met installatiebestanden.
Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten.

Daar vraagt hij om een installatiediskette van win'XP en die heb ik helaas niet.

Wat moet ik nu doen?????


OBS "de Taalkring"
 
Misschien schijfcontrole?

Deze Computer - rechtsklikken op C - Eigenschappen - Extra - Nu controleren
 
de computer start dus niet op

Als de computer wordt gestart komt hij niet verder dan de bovengenoemde foutmelding.

Windows xp start dus helaas niet niet op
 
Ook niet meer in veilige modus? Tijdens opstarten op versch. F-toetsen drukken (F2, F5, F8 oid), dan kiezen voor Veilige Modus
 
ook niet in veilige modus

Helaas het systeem start ook niet op in veilige modus.
 
Laat MemTest84 eens los op je PC.

Even op een andere PC openen en op een diskette zetten. Tijdens opstarten in je PC stoppen en laten runnen :)
 
helaas

de files van memtest84 kan ik niet draaien omdat het systeem aangeeft dat het een ongeldige systeemdiskette is.
 
Heb je het wel goed gedaan? ik geloof dat je als je Memtest gedownload hebt, het moet dubbelklikken en dan om een diskette vraagt... heb je nu de files ergewoon opgezet?
 
Het systeem is nog steeds het progje MemTest84 aan het draaien en volgens mij begint hij steeds opnieuw, maar er komen verder geen meldingen van fouten of zo.
 
Draait al de hele nacht

Hoi H@NsiePanzzzer,

Memtest84 draait nu al 20 uur en 51 minuten en nog geen enkele fout gevonden. Komt er wel een einde aan?

Gr. OSB "de Taalkring"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan