fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb een nieuwe computer van de aldi een medion nu wil ik daar inplaats van vista xp opzetten. Dus heb ik de C schijf geformatteerd en de xp cd erin gedaan. Nu wil het geval dat wanneer hij wil gaan installeren dan krijg ik de kreet van schrijfleesfout Druk ctrl-alt-del en start opnieuw. Zou dat kunnen komen dat ik snel inplaats van langzaam formatteer of is er wat anders aan de hand.
bvd Gr Harry

Ik heb een nieuwe computer van de aldi een medion nu wil ik daar inplaats van vista xp opzetten. Dus heb ik de C schijf geformatteerd en de xp cd erin gedaan. Nu wil het geval dat wanneer hij wil gaan installeren dan krijg ik de kreet van schrijfleesfout Druk ctrl-alt-del en start opnieuw. Zou dat kunnen komen dat ik snel inplaats van langzaam formatteer of is er wat anders aan de hand.
bvd Gr Harry

Ditzelfde heb ik ook gehad tijdens het downgraden van Windows Vista naar Windows XP Professional.

Ik heb een OEM HP recovery Cd-rom gebruikt waardoor de recovery Cd-rom de C:\ vervangt met drivers en installatiebestanden.

Snel of langzaam formatteren is helemaal geen probleem. Zit er bij de Medion een Recovery CD-rom bij?

Ja er zit een recovery cdrom bij en die heb ik ook gedraaid maar dan gebeurt er hetzelfde. Als hij gaat installeren krijg ik weer die melding'.
Gr Harry

Het was toch de hd die kapot was een andere erin en toen ging het goed.bvd gr harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan