fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik krijg sinds 3 dagen een foutmelding [zie bijlage] bij elk programma wat ik start. ik weet inmiddels al waar de foutmelding vandaan komt, maar ik kan de map niet verweideren

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    80,2 KB · Weergaven: 44
:D Verwijzing heb je nu dus ...:thumb:
Kijk eerst in jouw taakbeheer of activiteit MediaBar/of dataMngr/of IEBHO.dll actief is en stop maar die dan...:D
Zoals ook op jouw screenshot staat die bevind zich in C:\PROGRA~1\IMESHA~1\MediaBar\Datamngr\IEBHO.dll , .... ga maar naar die map dus en verwijder je die dan :D maar ALS maar verwijderen niet lukt download je dan app. ''Remove On Next Reboot'' ( gratis is ! ) en via die kan zeker dat verwijderen ..:thumb: ..volg die link >>KLIK HIER !
o7kmf9.jpg

-----------------
Maar er is nog een, ... makkelijke/-re manier om iets te kunne verwijderen ( het lukt ook 100 % ! :D )
Je kan ook downloaden een zeer handige shell app. onder d' naam Lock Hunter >> http://lockhunter.com/ ( gratis is !! ) en via die met een klik kan je alles verwijderen ! :thumb:
P.S. Lukt niet ?? :( ...roep maar dan ...:D

Laatst bewerkt:
hartelijk dank voor de snelle reactie. de foute dll-file heb ik inmiddels verwijdert en dus krijg in die foutmelding niet meer, maar het lag in mijn bedoeling on de hele map te verwijderen en dat lukt niet

:D Dan moet je die andere '' LockHunter '' link ook gebruiken, en....:confused: ALS ik je was ik zou proberen ook in register ( Let Op ! wat je doet :( ! ) bestandje > IEBHO.dll < opzoeken en daaruit verwijderen, daarna uit Windows map ook ( System 32 ! ) zeer voorzichtig moet je mee omgaan en niets anders je mag verwijderen, terwijl je 100 % weet dat om > IEBHO.dll < gaat .. vervolgens dan ga je opzoeken betreffende map en ( nadat je ook lockHunter geïnstalleerd hebt ! ) rechte kant met muis op klikken zie in menuutje dan >>> zie screenshot's !..:D
----------------------
w7ksi.jpg
5ba0t3.jpg

------------------
P.S. Ik vermoed ( bijna ben zeker ! ) ....:( dat hier gaat om een Rootkit een of ander virus ofzoiets je moet kijken of hij ook nie in msconfig staat als een opstart bestand en daar ook uitschakelen, plus het zou handig kunne zijn dat je goede Anti Rootkit app. installeert en Trojan Remover en die laat maar ook draaien zullen ze zeker hoop dingen vinden ...:(

Laatst bewerkt:
De oplossingen voor het IEHBO.DLL probleem

Voor een ieder die er nog mee kampt,

Doe het volgende
Ga naar het startmenu en klik op uitvoeren
Tik in regedit ( druk op enter)
Ga in het linker gedeelte naar HKEY_LOCAL_MACHINE
Open dan, Software, Microsoft, Windows NT, Current Version, Windows
In het rijtje vind je, Applnit_DLLs
Dubbelklik hier op
Helemaal rechts mag niets staan bij waarde gegevens
Zo wel haal deze weg en sluit af
Start de PC opnieuw op

Iets anders dan dit wijzigen in het register kan er voor zorgen dat programma's niet meer werken of dat windows niet meer start

Mij is het zo gelukt
Succes maarten

@Maarten55: Welkom op Helpmij...:thumb:

En met deze toevoeging van je gaat er nu een slotje op het topic en zal als evt naslagwerk gaan dienen.
Zoals je net gezien hebt in onze huisregels,waar je mee accoord gegaan bent, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.
Deze voldoet daar ruimschoots aan.

Een slotje nu dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan