Hallo,
Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
Ik heb een adsl aansluiting van Zonnet familie.
De verbinding gaat via een e-tech usb modem.
Op het moment dat ik verbinding maak met het internet gaat het in 1e instantie goed. Ik krijg verbinding, echter na enkele seconden krijg ik een foutbericht en krijg ik een melding waarop de computer na een aftelling van ongeveer 30 seconden afsluit en opnieuw opstart.
De volledige tekst van het bericht luidt:
C:\windows\systeem32\ISASS.exe is onverwachts gestopt met statuscode 107374xxxxxx. Het systeem wordt nu afgesloten en opnieuw opgestart.
Verder zag ik een foutmeldingszendbericht naar microsoft het navolgende:
Er is een fout LSA SHELL (export version) opgetreden.
C\docume \anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00\isass.exe.mdmp.
C\docume\anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00
\appcompat.txt.
Handtekening van fout:
SZAppname: /SASS.EXE SZAppver: 5.1.2600.xxxx
SZmodver: 0.0.0.0
SZ modname:Unknown
Ofsett: 00000000.
Ik weet absoluut niet waar het aan kan liggen en hoop echt dat iemand mij hier mee kan helpen. Zonnet laat het afweten.
P.s het sassvirus is het niet. Ik heb nml een progamma gedownload om deze virus weg te halen.
Verder is de pc voorzien van een nieuwe harddisk.
PC configuratie: P3 933 met XP pro .
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Alan.
Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.
Ik heb een adsl aansluiting van Zonnet familie.
De verbinding gaat via een e-tech usb modem.
Op het moment dat ik verbinding maak met het internet gaat het in 1e instantie goed. Ik krijg verbinding, echter na enkele seconden krijg ik een foutbericht en krijg ik een melding waarop de computer na een aftelling van ongeveer 30 seconden afsluit en opnieuw opstart.
De volledige tekst van het bericht luidt:
C:\windows\systeem32\ISASS.exe is onverwachts gestopt met statuscode 107374xxxxxx. Het systeem wordt nu afgesloten en opnieuw opgestart.
Verder zag ik een foutmeldingszendbericht naar microsoft het navolgende:
Er is een fout LSA SHELL (export version) opgetreden.
C\docume \anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00\isass.exe.mdmp.
C\docume\anita\locals 1\temp\wer1.temp.dir00
\appcompat.txt.
Handtekening van fout:
SZAppname: /SASS.EXE SZAppver: 5.1.2600.xxxx
SZmodver: 0.0.0.0
SZ modname:Unknown
Ofsett: 00000000.
Ik weet absoluut niet waar het aan kan liggen en hoop echt dat iemand mij hier mee kan helpen. Zonnet laat het afweten.
P.s het sassvirus is het niet. Ik heb nml een progamma gedownload om deze virus weg te halen.
Verder is de pc voorzien van een nieuwe harddisk.
PC configuratie: P3 933 met XP pro .
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Alan.