Foutcode 0*80070570 bij kopieren van harde schijf naar USB-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

GerritLu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2022
Als ik mijn foto's kopieer, ± 75Gb, van mijn harde schijf naar een USB-stick van 250Gb krijg ik altijd naar verloop van tijd de foutmelding 0*80070570. Individueel het bestand verplaatsen is geen probleem. Wat doe ik fout of wat is hier aan te doen?

Alvast bedankt voor de moeite, Gerrit

Foutcode 0*80070570 bij kopieren van harde schijf naar USB-stick Uw bericht

Het gaat om een 256Gb USB-stick - flashdrive - Titanium look -RneeeTA. Ik heb er 2 gekocht en beide geven hetzelfde probleem. Dezelfde hoeveelheid foto's verplaatsen naar een andere USB-stick leverde nooit problemen op. Miskoop vrees ik.

Groeten, Gerrit Luiten

Zouden goed moeten zijn. Verkocht via Bol.com en kun je altijd retour doen. Kijk eerst eens even onder Eigenschappen = Rechtermuisknop. Is de NTFS geformatteerd? Formatteren NTFS bij voorkeur.
Wat is de grootte? Op een andere pc geprobeerd? Schijfcontrole uitgevoerd chkdsk /f ?
Beleidsregels > Betere prestaties ook onder Eigenschappen?

Overigens zonder meer gegevens los je dit niet op.

Laatst bewerkt:
Hallo

Zijn deze wel gekocht bij bol ????

Indien ja --> zie dat je daar een review kan plaatsen ... zou dan niet nalaten om dit te doen.

Test h2testw zal uitwijzen of die namaak zijn of niet ... mochten dit fake dongle zijn , uiteraard ook vermelden , kwestie dat die review compleet is ....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan