foutcode 0x80070017

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2011
Goededag

ik weet niet of ik onder het juiste forum nu zit maar ik heb een probleem met mijn pc

2 dagen geleden kreeg ik uit het niets blauw scherm met allemaal regels maar was tesnel weg om telezen wat er aan de hand is

nu heb ik mijn pc geformateerd maar nu wil ik opnieuw windows 7 er op zetten en krijg ik alsmaar de foutcode 0x80070017
heb 2 verschillende windows versies geprobeerd die ik allebei had gebrand en waar ik vroeger nooit problemen mee heb gehad
ik heb het ook met een gebrande windows vista geprobeerd idem dito het zelfde probleem elke keer kom ik bij bestanden uitpakken en dan geeft hij de fout code

nu heb ik ook geprobeerd met andere harde schijven en dan installeren en ook daar kreeg ik de foutmelding bij

ook was er even een foutmelding met de code 0x800300001

ik ben nu ff ten einde raad wat dit probleeeem kan zijn

graag zou ik hierover antwoord willen wat mogelijk het probleem kan zijn want krijg met geen mogelijkheid windows er meer op

mvg nick van zetten

:confused: Die fout code zegt dat CD-tje van jouw geïnstalleerde windows niet goed gebrand is, wat zou zeggen windows dat zich bevind op die CD-tje te snel gebrand is en installatie mist wat enz... je zou namelijk dezelfde windows met zeer lage snelheid op CD branden moeten en opnieuw proberen windows installeren :D
---------------
Branden op iets van type Verbatim, met snelheid van 2x :D ?

Laatst bewerkt:
Foutcode 0x80070017 duidt erop dat er een fout geconstateerd wordt tijdens het controleren van de integriteit van het gedownloade installatiepakket van de update. Het betekent in de regel dat er zich een probleem voordoet in het bestandssysteem van de harde schijf. U kunt daarom het beste een volledige harde schijfcontrole uitvoeren, gevolgd door het opschonen van het updatesysteem zodat een nieuw, vers installatiepakket kan worden gedownload. Daarna kunt u de System Update Readiness Tool uitvoeren. Wanneer de computer opnieuw wordt opgestart kunt u nogmaals proberen de updates te installeren.

Volledige harde schijfcontrole: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Check-a-drive-for-errors

System update redinesstool: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/What-is-the-System-Update-Readiness-Tool

reactie

goededag dank je voor allebei de snelle reactie eerst het volgende ik heb deze cds al vaker gebruikt en nooit problemen der mee gehad idem dito met windows vista die heb ik zelfs pas geleden zonder problemen op een andere pc gezet
dus raar dat alle 3 het ineens niet meer doen

en het volgende ik kan geloof ik geen schijfcontrole doen want alle harde schijven zijn helemaal leeg dus hoe kan ik dat dan doen verder allemaal

mvg nick van zetten

reactie

ja goed dat is nuttige informatie idd als je nog windows erop eb staan maar al mijn harde schijven zijn nu geformateeerd en nu ligt het probleem dus dat ik dus op geen 1 harde schijf meer windows geinstalleerd krijgt

Hoe lang is het geleden dat je de kast binnenin eens goed gereinigd en ontstoft hebt. Stof kan valse contacten veroorzaken en ervoor zorgen dat je apparaten het niet meer (goed) gaan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan