Foutcode 0x80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

marriette

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Berichten
17
Hallo ik probeer voor de eerste keer een back up te maken in windows 7 maar krijg de foutcode 0x80070057 en alleen lege mappen op de externe harde schijf.Ik heb al eens nagekeken
op de Help en op communety maar geraak er niet veel wijzer van.Ik denk dat dit een veel voorkomend probleem is.Kan er iemand op een eenvoudige manier uitleggen wat ik moet doen ?
Hartelijk dank !!!!::cool::love:
 
Hallo bedankt voor de tip (gemakkelijker kan het niet denk ik.... ) inmiddels is de back up gestart voorlopig zonder foutmelding dus ik heb goede hoop . Ik laat zeker nog iets weten . Bedankt hoor !

Noppes de back up is afgebroken en geeft de volgende foutmelding .Screenshot 2014-01-24 10.51.53.png:evil:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op vraag van de webmaster reageer ik nog een op mijn vraag en neen het probleem is bij deze nog niet opgelost ttz ik heb wel de master schijf in die mate leeggemaakt en alleen het besturings systeem laten staan en ook pogrammas de rest is veilig opgeborgen op de exrerne schijf. Ik veronderstel bij een crash dat ik dan nog veilig zit en opnieuw kan beginnen zonder al te veel schade en zo hou ik ook schijfruimte vrij.Ik beschik wel nog (denk ik ) ik moet het eens nazien over de orginele w opstartschijf. Bedank voor de interesse....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan