foutcode 8007007e WLM09

Status
Niet open voor verdere reacties.

msnheeftznkuren

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2009
hoi,
ik heb al vanalle dinge geprobeert om de foutcode 8007007e weg te krijgen maar niets lijkt te werken ik heb WLM al 5keer opnieuw geinstalleerd enzo,eerst verwijderd met zapmessenger en dan verwijderd maar niets lijkt te werken:s kunnen jullie mij misschien zeggen wat het probleem is? en of ik nu mijn hele harde schijf moet late fragmenteren daardoor of niet? alvast bedankt!!!!:thumb:

Geen idee, maar ik zou zeker ook (na het deïnstalleren van WLM 9) ook eens kijken of WLM 8.5 wél bij je werkt.

Succes,

Tijs.

Geen idee, maar ik zou zeker ook (na het deïnstalleren van WLM 9) ook eens kijken of WLM 8.5 wél bij je werkt.

Succes,

Tijs.
nop dan zegt ie dat WLM nog op de pc staat mr dat kan niet want ik heb hem met zapmessenger gedeinstalleert.....maaruh als iemand nog een idee heeft zeg het dan snel andrs ga ik gewoon de harde schijf late fragmentere want dat lijkt mij de enige oplossing:s

Dan doe je het anders: Je installeert WLM 9 opnieuw. Je deïnstalleert WLM 9 via Configuratiescherm -> Software. Je installeert WLM 8.5.
Je blijf dus met je ******* bij zapmessenger weg.

Lukt het herinstalleren van WLM 9 ook niet, gebruik dan Windows Installer Cleanup om ervoor te zorgen dat het installatieprogramma van WLM 8.5 geen WLM 9 vindt. Klik in Windows Installer Cleanup op Windows Live Messenger, en klik dan op knop Remove.
Na installatie van Windows Installer Cleanup kun je hem aanroepen onder Programma's -> Windows Install Clean Up

Overigens kun je altijd (zowel in WLM 8.5 als in WLM 9) via het menu -> Extra -> Opties -> Verbinding kijken of er misschien iets in je verbinding in de weg zit, zoals een firewall of iets dergelijks.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dan doe je het anders: Je installeert WLM 9 opnieuw. Je deïnstalleert WLM 9 via Configuratiescherm -> Software. Je installeert WLM 8.5.
Je blijf dus met je ******* bij zapmessenger weg.

Lukt het herinstalleren van WLM 9 ook niet, gebruik dan Windows Installer Cleanup om ervoor te zorgen dat het installatieprogramma van WLM 8.5 geen WLM 9 vindt. Klik in Windows Installer Cleanup op Windows Live Messenger, en klik dan op knop Remove.
Na installatie van Windows Installer Cleanup kun je hem aanroepen onder Programma's -> Windows Install Clean Up

Overigens kun je altijd (zowel in WLM 8.5 als in WLM 9) via het menu -> Extra -> Opties -> Verbinding kijken of er misschien iets in je verbinding in de weg zit, zoals een firewall of iets dergelijks.

Succes,

Tijs.

gaat niet want er staat geen verwijderen knopje by de windows live programmas .......... maar ik ga de pc toch maar late fragmenteren dan want ik denk niet dat er een oplossing is dus tog vriendelijk om te probere:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan