foutcode 80070246 bij installeren update van Explorer in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

lancearmstrong

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Zoals de titel van mijn thread al aangeeft krijg ik nu al een tijdje de foutcode 80070246 bij het installeren van updates van Internet Explorer; zowel bij de update KB972260 (IE7 update) als bij het installeren van IE8.
Alle andere windows updates werken wel gewoon.

Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?

Je zou hier even kunnen kijken voor een oplossing voor dat 80070246 probleem. Er is helaas geen NL-vertaling beschikbaar van dat artikel.

Komt in essentie erop neer dat je de installatie-software van Vista gaat openen en vandaaruit dan een bestand terugzet dat nu kapot zou kunnen zijn.

Succes,

Tijs.

ok. dank je Tijs voor de snelle reactie. :thumb:

Nu heb ik mijn laptop echter "back in the days" bij DELL besteld, en ik kan me vergissen maar daar heb ik zover ik weet nooit een Vista-cd bij gekregen..
En als ik het zo snel zie kun je via de DELL support centre wel stapsgewijs je Vista herstellen maar ik heb geen zin in een volledige PC restore waarin ik uren kwijt ben aan alles terug op zn plaats te zetten, en misschien belangrijke programma's als MS Office kwijt te zijn. Of zit er niks anders op?

Leen van iemand een Vista-DVD die er wél een heeft. Maakt verder niet uit of die persoon Vista Ultimate, Business, Home Premium heeft of zo, want de DVD is hetzelfde. Wel kan van belang zijn dat je de juiste 'bit-versie' neemt, dus als je zelf Vista 32-bit hebt, dan ook een Vista 32-bit DVD lenen.
Voer daar de instructies op uit.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan