Foutcode 8100030d

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wop

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Sinds twee weken lijkt het of ik gebanned wordt van MSN ( Ik heb de laatste versie). Ik krijg continu Foutcode 8100030d (zie bijlage), en heb alle mogelijke oplossingen die ik heb kunnen vinden al geprobeerd. De enige die een tijdelijke oplossing biedt is de bestanden in C:\Users\*machinenaam*\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\ te wissen en dan opnieuw opstarten. Dan mag ik er weer op voor soms 5 minuten, soms een kwartier om vervolgens weer de zelfde foutmelding te krijgen.

Ik gebruik geen zonealarm (deze kan ook wel eens de veroorzaker zijn heb ik gelezen) .
Is er iemand die een structurele oplossing weet?

Bedankt!

Wop

Bijlagen

• msn.jpg
    msn.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 53

Dat is exact wat ik heb gedaan.. Behalve dit: Hebben deze stappen je probleem niet opgelost, neem dan contact op met de ondersteuning voor Messenger via https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmessenger&ct=eformts

Dus dat zou ik nog eens kunnen doen...

Edit: dat schiet dus ook niet op, want antwoord ga ik niet krijgen :
We waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw reactie te verzenden en zullen uw opmerkingen gebruiken om betere services en producten te ontwikkelen. Helaas kunnen we niet persoonlijk reageren op uw feedback. Voor hulp bij problemen met een service of product, raden wij u aan Help te raadplegen.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuw (live) mail adres aangemaakt. Dit ging anderhalve dag goed om vervolgens er weer geknikkerd te worden met foutcode 8100030d. Vreemd dat er bij Microsoft zelf niets te vinden is over deze foutcode..

Ik heb een nieuw (live) mail adres aangemaakt. Dit ging anderhalve dag goed om vervolgens er weer geknikkerd te worden met foutcode 8100030d. Vreemd dat er bij Microsoft zelf niets te vinden is over deze foutcode..

Ik ben er inmiddels achter waar het aan ligt!! Het is iets in combinatie met Last.FM (www.last.fm) Zodra ik die pagina bezoek, valt MSN uit met bovengenoemde foutcode.

Vreemd zou je zeggen, maar het gebeurd zodra ik daar ben ingelogd. Ik heb ook een aantal plugins om de songs weer te geven in MSN. Wellicht dat het daar iets mee te maken heeft..

Wordt vervolgd....

Het lijkt inderdaad een fout te zijn in combinatie met de applicatie met LAST.FM. Ik heb hier helaas nog geen oplossing voor kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan