Foutcode 81000395

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pjotter

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Berichten
31
sinds kort kan mijn dochter zich niet meer aanmelden bij windows live messenger.

Ze krijgt volgende melding:

"Het aanmelden bij wlm is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.
Probeer het later opnieuw.
Foutcode: 81000395"

Daar ik me wel kan aanmelden, lijkt me de service toch wel beschikbaar.

Iemand een idee?
 
Hoi,

Kom deze oplossing tegen :
Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
en daar zal je vast een map vinden met je email als naam. Verwijder die map. Je kunt nu weer inloggen.

Zie je de map Local Settings niet? Dan is deze verborgen. Ga in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven moet je het bolletje ervoor aanklikken en dan OK

Modag
 
klopt die zag ik ook.

zie zie ook ergens een melding over een conflict met avg virusscanner

gebruik je die toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Beste,

bedankt voor jullie antwoord. Mijn dochter gebruikt vista en ik weet niet hoe ik aan C:\ documents and settings...enz. geraak met vista. ('k weet het, ben een leek...)

Inderdaad, ze gebruikt AVG versie 8, maar dat doet ze al geruime tijd.
Ik heb AVG eens afgesloten, maar dan nog krijg ik dezelfde foutmelding.
 
Open het controlepaneel van AVG antivus 8.0
ga naar extra en dan naar geavanceerde instellingen
ga dan naar webshield en vervolgens naar expresberichten
zet het vinkje bij MSN bescherming uit
klik op toepassen en alles moet weer werken

succes
 
En dat werkt idd want ik had hetzelfde probleem bedankt :thumb:wel vaag dat ie het eerst niet deed hoe kan dat dan zomaar?
 
Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisteravond. Maar de oorzaak snap ik niet, want ik kom er niet uit sinds ik namelijk geen AVG antivus heb. En de manier van Modag heeft weinig zin want ik gebruik MSN 7.5 en die map naam stond er niet tussen.
Wat nog wel grappig is we zitten wel op een router en ik ging me even aanmelden op de andere computer en daar kwam de fout niet (allebei MSN 7.5). Maar jah daarvoor werkte alles prima dus ik weet het even niet meer. Hopelijk heeft iemand nog een andere oplossing.
 
Laatst bewerkt:
De methode van Harvis heeft het probleem opgelost, waarvoor dank Harvis.
Allen bedankt voor jullie reacties.
ps: waar kan ik aanvinken dat het probleem is opgelost?
 
Ik had heden ook dit probleem en heb de eerderbeschreven methode toegepast en het heeft gewerkt.Kan weer normaal inloggen.
Bedankt.:thumb:
 
foutcodecode messenger

Open het controlepaneel van AVG antivus 8.0
ga naar extra en dan naar geavanceerde instellingen
ga dan naar webshield en vervolgens naar expresberichten
zet het vinkje bij MSN bescherming uit
klik op toepassen en alles moet weer werken

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan