Foutcode bij installatie SP2 voor Office Prof. 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Beste forummers,

na het binnenhalen van de updates(SP2)voor Office Prof. 2003 en installatie krijg ik de bekende foutmelding dat het bestand SKU011.CAB ontbreekt en of ik maar even de CD-Rom wil plaatsen van 2003.
Een ieder dit wel eens aan de hand heeft gehad weet dat je dat tot in de eeuwigheid kan doen, zonder dat dat bestand ook maar gevonden wordt.
Een hele avond Gegoogled met als resultaat de site van Tweakers die een update bestand hebben geplaatst voor diegene die willen updaten zonder CD-Rom.
Ook die truuk werkt niet.
Het gekke is dat ik dit probleem op m'n desktop heb en niet op m'n laptop met hetzelfde besturingssysteem en ook een versie Office Prof. 2003(beiden legaal).
De tip om dan de MSOCache map te kopieeren naar de desktop werkt ook helaas niet.
Iemand nog een idee?

Bedankt,
Fonz

Het volgende helpt in 9 van de 10 gevallen:

Ga naar Start>Uitvoeren
Tik regedit in het vak "openen" dan OK

Ga naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Office, 11.0,
Delivery... daar vind je de volgende code: 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9
Kies die directory, klik dan op CDCache met de rechter muisknop en vervang de waarde door "0" [nul]

Meestal ben je dan van het gelazer af....

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft ben je de held van de maand.
Top!:thumb:

Heb je heel misschien ook wat hoe en waarom hierbij?
Vind het altijd prettig om ye weten.

Twee meest voorkomende oorzaken:

Bronbestanden in de map C:\MSOCache\All Users\90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9 ontbreken of de map \MSOCache is compleet verwijderd.

Daarnaast registreert MS Office ook vanwaar de installatie de eerste maal geschiedt is [CD rom, netwerk, harde schijf] en wil dan vervolgens alleen van DIE bron informatie halen]... Stom geintje van Bill [Gates].......

Door CDCache op 0 te zetten, reset je die boel als het ware

Het gekke is dat ik de MSOcache map direct heb opgezocht en die was er gewoon nog.
In ieder geval heel hartelijk bedankt.
En zulke helpers kunnen we zeker gebruiken op dit Forum!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan