Goedemorgen allen,
Ik heb een foutcode in mijn vba-code en ik zou niet weten wat ik moet veranderen om deze foutcode op te lossen.
Ik heb een excel waarin ik bijhoudt wat mijn voortgang is op verschillende projecten: oranje is bezig, geel is wachtend op informatie, wit is planning en groen is verwerkt.
Nu heb ik een VBA-code gemaakt die zodra ik op een knop druk opnieuw filtert in de volgorde: Oranje, geel, wit, groen.
Echter krijg ik af en toe deze foutmelding: Fout 91 tijdens uitvoering: Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld.
Zouden jullie kunnen kijken naar de code?
Alvast bedankt!
Ik heb een foutcode in mijn vba-code en ik zou niet weten wat ik moet veranderen om deze foutcode op te lossen.
Ik heb een excel waarin ik bijhoudt wat mijn voortgang is op verschillende projecten: oranje is bezig, geel is wachtend op informatie, wit is planning en groen is verwerkt.
Nu heb ik een VBA-code gemaakt die zodra ik op een knop druk opnieuw filtert in de volgorde: Oranje, geel, wit, groen.
Echter krijg ik af en toe deze foutmelding: Fout 91 tijdens uitvoering: Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld.
Zouden jullie kunnen kijken naar de code?
Code:
Sub FilterenOpKleur()
If FilterOn = True Then
FilterOn = False
End If
Range("A2:I2").Select
Selection.AutoFilter
With ActiveWorkbook.Worksheets("BTW-aangiftes").AutoFilter.Sort.SortFields
.Add2(Key:=Range("B3:B86"), SortOn:=xlSortOnCellColor, Order:=xlAscending, DataOption:=xlSortNormal).SortOnValue.Color = RGB(237, 125, 49)
.Add(Range("B3:B86"), xlSortOnCellColor, xlAscending, , xlSortNormal).SortOnValue.Color = RGB(255, 192, 0)
.Add2 Key:=Range("B3:B86"), SortOn:=xlSortOnCellColor, Order:=xlAscending, DataOption:=xlSortNormal
.Add(Range("B3:B86"), xlSortOnCellColor, xlAscending, , xlSortNormal).SortOnValue.Color = RGB(112, 173, 71)
End With
With ActiveWorkbook.Worksheets("BTW-aangiftes").AutoFilter.Sort
.Header = xlYes
.MatchCase = False
.Orientation = xlTopToBottom
.SortMethod = xlPinYin
.Apply
End With
Range("A1").Select
With Sheets("BTW-aangiftes")
If .AutoFilterMode Then .AutoFilterMode = False
End With