foutcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Hallo
Ik heb een vraag, over mijn computer die telkens bij het opstarten, foutcontrole uitvoert over controle op consistentie o.i.d.
Het afsluiten gaat correct via start, als ik nu handmatig met schakelaar afsluit dan is het logisch, maar nu het correct wordt afgesloten is mijn vraag hoe kan dit? En hoe krijg ik dit weer ongedaan?
Ik heb op spyware en virus gescand en alles weer clean.
Alvast bedankt,
manno

Wat is precies de melding die je krijgt?
Gaat ie een scandisk doen?
En wat voor besturingssysteem heb je?

Jeroen

hoe lang heb je dit al is dit pas heb je een systeemherstel geprobeerd naar een datum toen het nog niet was. of met opstarten laatst bekende window instellingen?

En wil hij dat doen op de c schijf of alleen maar op je d schijf (mocht je die hebben)

hallo
IK heb windows xp pro, en het is een algemene foutcontrole op schijfstation en op consistentie zoiets stond er bij.
Maar ik heb onlangs handmatig een foutcontrole uitlaten voeren.
Bij eigenschappen van C schijf, en toen ook de D schijf
maar, bij C schijf heeft uitgebreidt gedaan, want er werd gevraagd of ik na opnieuw starten de gepland controle wilde doen.
Dus ik denk dat het komt doordat ik hand matig de foutcontrole heb gedaan.
Maar hoe kom ik nou weer van die fout controle af bij het opstarten?
Ik heb nog geen systeemherstel gedaan, maar is dat de enige oplossing?
kan er op eenvoudige wijze nog iets gedaan worden, dat die foutcontrole bij het opstarten uitblijft?
Alvast bedankt,
manno

maar een systeemherstel is een van de eenvoudigste manieren om je computer weer in de staat te brengen als toen hij er die datum bij stond.
start>alle programmas>buroaccessoires>systeemwerkset>systeemherstel>kies een vetgedrukte datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan