Foute Cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjico30

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Ik heb een cd geinstalleerd op mijn computer voor mijn zoontje.
Om dit spel te spelen moet de CD in de cd speler zitten.
Nu wil hij ,via internet, tegen mij spelen.ik op mijn laptop en hij op de PC.( kan allemaal)
Maar nu heb ik ook het spel op mijn laptop geinstalleerd maar moet ik om het te kunnen spelen ook een cd in de cd speler hebben,natuulijk cd gecopieerd maar helaas accepteerd het spel de gecopieerde cd niet.
Kan dit komen omdat ik de cd heb gekopieerd door de verschillende folders/files te copieren ipv een CD copie te maken of ligt het ergens anders aan ?

Oplossingen:

1.maak een copy van de Game CD

2.maak een iso van de Game CD met alcohol 120% en load de iso in deamon tool(free software)

ik doe meestal Nummer 2 omdat als ik de CD ooit kwijt raak (orgineel) kan ik altijd de iso branden en voila nieuw CD met de game er op.

Groetjes Wolfpac:thumb:

Het probleem is dat het branden niet lukt vanwege allerlei foutmeldingen.
Installeren lukt wel

Het probleem is dat het branden niet lukt vanwege allerlei foutmeldingen.
Installeren lukt wel

dan is de CD beveilligd tegen branden.
duz probeer eens met alcohol 120% een ISO file van de CD temaken en die in deamon tools te laden op je computer dan ziet je spel dat de CD in een CD Rom speler zit (de iso in een virtual cd rom speler van Deamon tools)

Groetje Wolfpac:thumb:

Ik heb alc.120% op mijn PC maar hoe maak ik dan een ISO file ?
Ik ben er niet zo in thuis.

90229397ac2.jpg

Klik op "Make image Wizard"

29646780aq3.jpg

Select de goede dvd/cd player waar de CD in zit van de game
Klik op volgende

70951219nt2.jpg

zet het in een map die je makkelijk terug vindt.
geef het een naam die je makkelijk herkend.
slect ISO als image dat ie moet maken !
klik op start en hij maar de imega aan.

Deamon tools:
d1fj8.jpg

rechter muisknop op deamontools.
Virtual CD/DVD-Rom
device selecteren dan krijg je mount image voor je select die dan zoek je de iso op die je wilt laden in de virtual cd/dvd-speler.
en hij start dan de iso als of het een dood normaal CD/dvd is.

groetjes Wolfpac:thumb:

Laatst bewerkt:
volgens mij kan dat allemaal niet helpen.. ik heb hier vaak mee te maken,
hij zal zeggen no-cd ... dit is omdat het spel is beveiligd.. de beveiliging zit in de exe (om hem mee opte starten je gaat naar links verwijderd -- KwarK je typt het spel in en je zoekt naar een no-cd (je moet wel winrar hebben om ze uit te pakken (zo niet kan je het gratis downloaden...) je gaat naar de map in program files waar hij staat en zet hem daar neer, hij vervangt de orginele voor de nieuwe. en alcohol 120%kan dit niet en helpt niet... wees niet bang dat je illegale dingen zit te doen want dit mag als je het voor jezelf gebruekt om met je zoon te spele:thumb:
bye

(het kan natuurlijk zijn dat ik het niet goed heb gesnapt :p)

geen links naar crack sites, zie de huisregels

Laatst bewerkt door een moderator:
als je hem hebt geinstallert natuurlijk... dat met die deamon tools klopt helemaal !!!!

hij had het spel al geinstalleert :rolleyes:

maar jah no-cd mod kan eigelijk ook wel maar om daar in te verdiepen (kwa trojan tegewoordig) is ISO wel een makkelijker oplossing in mijn mening

maar iso bestanden kunnen geen no-cd voorkomen... als je het spel brand dan veranderd de (opstart).exe zich en weet hij dat hij gebrand is... er is wel een programma om hem te branden (ik ben naam kwijt) en daarmee kan je hem niet laten weten dat jij hem brand
(hoe het kan.... ik snap het ook niet)

sorry hoor moderator, maar de sites die ik noemde zijn geen crack sites (ik geef toe dat er een gedeelte crack op zit maar er zitten daar ook zééééér handige forums op,
en 3× zoeveel cheats als hier dus wil je plz plz plz niet zo flouw zijn om het in ''dinsney'' te veranderen (hiervoor sta ik zo min of meer voor gek) zeeeeer vriendelijke groet van david,
(als ik boos overkom is dat niet de bedoeling)

sorry hoor moderator, maar de sites die ik noemde zijn geen crack sites (ik geef toe dat er een gedeelte crack op zit maar er zitten daar ook zééééér handige forums op,
en 3× zoeveel cheats als hier dus wil je plz plz plz niet zo flouw zijn om het in ''dinsney'' te veranderen (hiervoor sta ik zo min of meer voor gek) zeeeeer vriendelijke groet van david,

die site die zZdavidZz geefde is geen crack site het is een Mod site dat je kan gebruiken als je niet telkens de cd in de cd speler wilt plaatsen.

Onze huisregels zijn duidelijk:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt. Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).

Vandaar :). Ik heb je ook geen officiële waarschuwing gegeven, maar we zien dat soort links liever niet hier dus hou ze dan ook achterwege. Er zijn genoeg sites die alleen cheats/trainers bieden zónder al die cracks erbij.

Laatst bewerkt:
nou heb ik gwn ff een vraagje.. wat hout een officiele waarschuwing in

greeetz david ;)

ojaa.... nu heb ik ook nog ff dit een spel kopieren is ook illegaal... zelfs als je het voor eigen gebruik houd, (evenals software
je mag alleen muziek, films kopieren voor eigen gebruik.:thumb:

Laatst bewerkt:
Een officiële waarschuwing wordt geregistreerd en aan alle moderatoren gemeld; volgen er daarna nog meer OW's dan kan je de toegang tot het forum ontzegd worden, al dan niet tijdelijk.

Verder blijft het een grijs gebied wat die 'warez' betreft. In de regels kan je precies vinden wat bij óns in ieder geval wel en niet mag (bijv "je mag over warez converseren zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt"). En in bijzondere situaties zijn het altijd de moderatoren die beslissen natuurlijk ;)

aangezien Tjico30 niet meer reageert op deze topic neem ik aan dat het heeft gewerkt sluit deze topic maar:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan