Foute instelling in IE??

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Ik kan niet meer via IE op mijn postvak in van msn komen. Echter met een andere browser, bijv. Firefox lukt dit wel.
Is er een foute instelling in IE of is er iets anders aan de hand, en hoe kan ik dit weer terug zetten??

Nee, dat is het gekke juist. Hij hoort 2 keer een link te pakken. Hij pakt er maar een. Het enige wat er staat is een blanco pagina die beveiligd is...

Verlaag eens de beveiliging van IE, het lijkt me iets te maken hebben met secure http (https) wat niet lekker loopt....

Kan ook een spywaregeintje zijn.

Probeer inderdaad eerst eens je beveiligingsinstellingen even te verlagen.

Verder iets van een internetbeveiligingsprogramma draaien?

Ik heb de Internetbeveiliging verlaagd, maar hij doet het nog steeds niet. Ook zijn de overige internetbeveiligingsprogramma's uitgezet, maar hielp niet. Sinds gisteren heb ik ook dat als ik op helpmij op quote of op reageer bericht klik, dat hij een nieuw venster opent; en het vinkje aan zetten( die al aan stond) in internet opties onder geavanceerd, hielp ook niet. Kunnen jullie me daarbij ook helpen?

Ik ben er met 1 probleem uit... Ik heb de link genomen, waar ik niet verder ging en heb het in vertrouwde websites gezet, nu stuurt hij me wel door :thumb:
Nu het probleem wat ik laatst vertelde...

Als ik op helpmij op quote of op reageer bericht klik, dan opent hij het in een nieuw venster...
De optie vinkje aan zetten( die al aan stond) in internet opties onder geavanceerd, hielp ook niet. Kunnen jullie me daarbij helpen??

Geplaatst door profpc
Ik ben er met 1 probleem uit... Ik heb de link genomen, waar ik niet verder ging en heb het in vertrouwde websites gezet, nu stuurt hij me wel door :thumb:
Nu het probleem wat ik laatst vertelde...

Als ik op helpmij op quote of op reageer bericht klik, dan opent hij het in een nieuw venster...
De optie vinkje aan zetten( die al aan stond) in internet opties onder geavanceerd, hielp ook niet. Kunnen jullie me daarbij helpen??

En dat laatste wat betreft een nieuw venster bij een reply/quote etc is bij mij, sinds gisteren, ook aan de hand, heel irritant. Mogelijk een wijziging op Helpmij? :confused:

Hier gebeurd hetzelfde, Gezina :(

Heel soms opent ie in het eigen venster, maar snel daarna opent ie weer in een nieuw venster. Zeer irritant...

Zie je wel!!! Ik dacht dat het alweer aan mij lag qua pc :) maar heb sinds een jaar (minstens!) niets aan de instellingen gedaan. Tijd voor een topic in de sectie Feedback over de site, wie?

Kijk, wij knijpen H@ns en hij gaat gillen :cool:

Ligt niet aan jou Gezina, ik heb het soms ook.

Ik heb nergens last van hoor. Opent gewoon in hetzelfde venster. Zowel in IE als Mozilla......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan