foute key??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo414

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2000
De key voor een upgrade of nieuwe installatie XP pro wordt niet geaccepteerd en toch is het de goede volgens *viewkey* en *aida*. Iemand enig idee hoe dit in de loop der tijd heeft kunnen veranderen?

Wanneer Microsoft zegt dat de key niet geaccepteerd wordt, dan heb je hem misschien te vaak geactiveerd of anderen liften mee op je key of hij is geript, mbv een key-generator.
Oplossing is, er vanuit gaande dat je een legale key hebt, om een mailtje te sturen aan microsoft en ze zullen dan zorgen dat je weer verder kunt.

dat is heel simpel als die key al een keer gebruikt heb (soms kan je hem meerdere malen gebruiken) zal je via de instal het scherm moeten volgen je krijgt dan een telefoon nr van microsoft en dan krijg je iemand aan de lijn die geef je de code op je scherm en dan krijg van diegene een nieuwe en kun je weer verder

wat nightrider schrijft klopt als een bus:

mij overkwam na het verwijderen (in apparaatbeheer) van de video-adapter en herinstallatie ervan, dat XP vond dat de machine niet meer op de oorspronkelijke leek. Ik kon niet meer verder.1 telefoontje naar Microsoft en het was weer geregeld (al was ik wel bijzonder pissig, omdat ik alleen mijn video adapter had verwijderd, maar kennelijk had ik de afgelopen 2 jaar te vaak een stukje hardware software matig verwijderd en daarna weer geinstalleerd. Althans dat beweerde Microsoft. Ze deden gelukkig niet moeilijk over een nieuw rijtje getalletjes............ :D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan