nicole vd zee
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2005
Als ik mijn laptop (Packard Bell/windows xp) opstart, kan ik alleen in het beginscherm komen als ik F12 ingedrukt houd. (bios setup) Ik zie dan mijn buroblad, maar kan niks meer met mijn toetsenbord en ook gebeuren er vreemde zaken op mijn scherm.
Als ik op start klik zie ik alles als normaal, alleen schakelt de blauwe balk van de selectering als een razende over alle items heen. Ik kan dan wel nog op iets klikken door er gewoon met de muis op te gaan staan. Dubbelklik ik op een icoon op mijn buroblad, selecteert hij het onderste icoontje uit dezelfde rij, maar opent het bestand niet. Klik ik rechts en kies openen, dan opent hij het bestand wel. Mijn toetsenbord kan ik echter niet gebruiken, ook niet5 de delete toets etc.
Ik heb inmiddels gedefragmenteerd en herstelpunt gekozen, maar niks helpt
wie weet raad ? alvast bedankt Nicole
Als ik op start klik zie ik alles als normaal, alleen schakelt de blauwe balk van de selectering als een razende over alle items heen. Ik kan dan wel nog op iets klikken door er gewoon met de muis op te gaan staan. Dubbelklik ik op een icoon op mijn buroblad, selecteert hij het onderste icoontje uit dezelfde rij, maar opent het bestand niet. Klik ik rechts en kies openen, dan opent hij het bestand wel. Mijn toetsenbord kan ik echter niet gebruiken, ook niet5 de delete toets etc.
Ik heb inmiddels gedefragmenteerd en herstelpunt gekozen, maar niks helpt
wie weet raad ? alvast bedankt Nicole