Foutecode 19 Canon MP610 (All in one)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyhigh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik heb een All-in-one printer, scanner gekocht. Hij kan printen (vanaf de computer) en kopiëren, maar ik kan niet scannen naar de computer. Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Er is geen communicatie met de scanner mogelijk.
De kabel is niet goed aangesloten of de scanner is uitgeschakeld.
Controleer de status.
Het scannerstuurprogramma wordt gesloten.
Ik gebruik het programma MP Navigator EX. Ik heb hem geïnstalleerd volgens de handleiding en alle programma's nog minstens 1 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook de usb kabel pas in de printer gedaan toen de installatie-cd dat aangaf.

Als ik hem aan het installeren ben moet ik na een tijdje de printer aansluiten, toen ik de printer aansloot kreeg ik eerst een melding van "Nieuwe hardware gevonden". Een paar tellen later kreeg ik in dat ballonnetje het volgende te zien: "Er is een probleem opgetreden bij de installatie van de nieuwe hardware. De nieuwe hardware werkt mogelijk niet goed."

Ik heb ook even deze site gebruikt, maar het heeft niks geholpen.
Ik heb foutcode 19, maar elke keer als ik opnieuw installeer gaat het op dezelfde manier fout. Het is dus echt een fout met de installatie.
Op internet zijn er meer mensen met dit probleem volgens mij, weten jullie een oplossing?

Verwijder eerst de software geheel en probeer dan eens printer in de usb, zoeken naar software voor sdit apparaat. Als dat lukt hoor van de week had ik bij een Brother hetzelfde probleem. Maar die Hr had Vista

Ik heb het geprobeerd, maar ik hou dezelde foutmelding: Er is een probleem opgetreden bij de installatie van de nieuwe hardware. De nieuwe hardware werkt mogelijk niet goed :(

Ik heb het probleem denk ik gevonden. Dankzij deze site. Het komt schijnbaar dus doordat ik vroeger een logitech webcam heb verwijderd. Voordat ik dit doe wil ik toch even vragen of ik Lowfilters echt kan verwijderen, voordat er iets met mijn computer gebeurd wat ik niet wil :P

Altijd eerst een backup maken van het Register, voordat je wijzigingen aanbrengt. Voor zover ik weet, kun je die "Lowerfilters" wel verwijderen. Als ik me niet vergis, verwijder je die ook als een cd/dvd-rom drive niet meer herkend wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan