• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fouten in excel na installatie Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocko

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
HELP! :)

Na het installeren van Windows 7 Professional heb ik in mijn excel-sheet een aantal foutmeldingen #NAAM? staan op diverse plaatsen. Op deze plaatsen staan eenvoudige formules (bijvoorbeeld =AFRONDEN.N.VEELVOUD(AF987;5). Klik ik nu in de formulebalk en geef daarna enter dan is de fout verholpen (F9 geeft GEEN resultaat). Na opslaan en opnieuw openen zijn de fouten gewoon weer terug.

Bij het uitvoeren van mijn sheet op een andere laptop (ook windows 7 alleen Home versie) is er niets aan de hand. Alle instellingen (van excel) lijken mij gelijk te zijn.

Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Henk

lokoloko bedankt tot zover!

In excel-viewer staan de fouten ook. Maar dan weet ik nog niet of het aan OS ligt (want wat is OS? :D )

Kan je me nog verder helpen?

Henk

In wat voor een office is het document gemaakt? 2003 - 2007 - 2010

Bestand is gemaakt in 2007, echter het word altijd opgeslagen als 97-2003 omdat daar ook nog mee gewerkt word.

Probleem lijkt momenteel (ik zeg het erg voorzichtig) verholpen na het draaien van windows up-date. (op advies van de installateur van windows 7)

Voorlopig zet ik de vraag op opgelost (en ik hoop dat dat zo kan blijven)

Lokoloko hartelijk bedankt in elk geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan