Fouten in het script

Status
Niet open voor verdere reacties.

cavdmeent

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo,
Ik heb sinds kort een Dell Inspiron laptap met Win Vista. Nu krijg ik steeds de onderstaande meldingen. Ik heb geen idee welk programma deze meldingen veroorzaakt. Meestal verschijnen deze meldingen vrij snel na het opstarten, soms komen ze ook terug als ik al een tijdje aan het computeren ben.
Ik heb al het programma eventvwr gebruikt, maar daar werd ik niet echt wijs uit. Ik heb beide URL's gegoogled, maar daar word ik ook niet wijzer van. Weet iemand waar deze meldingen door veroorzaakt worden en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt!

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel: 31
Teken: 3
Fout: Fout bij laden van DLL
Code: 0
URL: file:///C:/Program%20Files/Dell%20Support%20Center/sscommon/common/snapins/shell/ss_shell.htm?config=..%255c..%255c..%255c..%255cgs_agent%255cdsc_config.xml&configtouse=minibcont

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
Regel: 243
Teken: 2
Fout: ‘g_Logger’ is niet gedefinieerd
Code: 0
URL: file:///C:/Program%20Files/Dell%20Support%20Center/sscommon/common/snapins/shell/ss_shell.htm?config=..%255c..%255c..%255c..%255cgs_agent%

Als ik zo ff kijk denk ik van een standaard programma van Dell namelijk Dell support center..deze staat in C\program files.

werkt je pc verder goed?
dit is het programma wat er standaard op staat..
http://www1.euro.dell.com/content/t.../dellsupport_main/nl/emea/dsc?c=be&l=nl&s=pad

Kijk eens bij start>uitvoeren>msconfig>opstarten..staat er iets in de lijst van supportcenter en zo ja vink dat eens uit en start opnieuw op en kijk eens of het nog steeds is..

Laatst bewerkt:
Hoi Maikel,
Nou het probleem lijkt opgelost, geweldig! Via msconfig supportcenter oid uitgevinkt, opnieuw gestart en inmiddels een minuut of 10 aan het werk zonder foutmeldingen!
M'n pc werkte ondanks de meldingen wel goed of ik nou 'ja' of 'nee' als antwoord gaf op de vraag of ie moest doorgaan zonder het script uit te voeren, dus ik denk dat het supportcenter het enige probleem was.
Bedankt voor de hulp!!!

Graag gedaan..:thumb:
Heb je nu in de toekomst nog last dat ie mee opstart dan download ccleaner.
http://www.ccleaner.com/

let op dat je even de yahoo toolbar instalatie afvinkt.
na deze geinstaleert te hebben ga je in ccleaner naar gereedschap>opstarten.
daar verwijder je de waarde van dell support center definitief..

Het programma kun je dan natuurlijk altijd nog opstarten via c:\program files.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan