Fouten in IE en op klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanPaul2012

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Goedemiddag medeforumleden,

Sinds enige tijd weer bezig met een nieuw project, namelijk een websiteupdate van mijn bedrijfswebsite.

Ik loop echter tegen enkele dingen aan die ik er maar niet uitkrijg, waarbij jullie hulp goed bij van pas kan komen, hier komen ze:

Weergave in IE:
Op dit moment wordt deze namelijk in zijn geheel wit weergegeven. Heeft wel tijdens de hele bouw gewerkt, maar waarschijnlijk is er een waarde die per ongeluk mee veranderd is, waardoor de witte pagina nu wordt weergegeven. Heb er zelf enige tijd naar gezocht, waaronder alle externe scripts weggehaald, maar heb het probleem nog niet gevonden.

Weergave op klein beeldscherm
Als de site op een klein beeldscherm wordt bekeken, dan verschijnt de demoavond, plaats een optie etc. buttons over het menu, waardoor deze niet meer te bekijken zijn. Nu wilde ik graag het menu boven de buttons plaatsen, zodat het wel werkt. Nu is me dit op heden nog niet gelukt, wellicht dat jullie me hiermee kunnen helpen?

Fouten uit W3C org:
Graag zou ik de fouten uit de w3C validator halen, echter wordt dan de lay-out(foto +tekst) links gecentreerd, als ik align-center toepas, wordt ook de tekst gecentreerd iets wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Benodigde bestanden:
link naar screenshots

link naar w3c validator

link naar website

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
Jan-Paul

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan