Fouten in Joomla-software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjjvandaalen

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Kan het zijn dat er in sommige updates onvolkomenheden zitten?
Ik werk nu met versie 1.5.22 en ik heb artikelen gemaakt en gekoppeld in een horizontaal menu. Bij het vertonen daarvan in de preview krijg ik de 404-error.

Wat doe ik daaraan? Is er al weer een patch van Joomla verschenen voor versie 1.5.22 ?

Misschien is er sprake van onjuist werkende plugins, bijvoorbeeld een geupdate plugin zorgt voor dit probleem. Ik heb zelf geen ervaring met Joomla, maar is het niet mogelijk plugins uit te schakelen? Probeer eens de plugins uit te schakelen en kijk eens of het probleem zich dan nog steeds voordoet.

Ik werk al lang met Joomla en heb verschillende sites waar ik dit probleem nergens heb dus ik vermoed dat je zelf iets fout hebt gedaan.

Heb je wel aan het menu wel aan het goede artikel gekoppeld en krijg je dit bij alle artikelen?

Laatst bewerkt:
Oplossing

Bedankt voor je reactie.

Ja, dat was het niet. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat ik de sectie niet had gepubliceerd. Nu werkt het wel.

Opgelost

De sectie stond op niet gepubliceerd.
Kan het zijn dat er in sommige updates onvolkomenheden zitten?
Ik werk nu met versie 1.5.22 en ik heb artikelen gemaakt en gekoppeld in een horizontaal menu. Bij het vertonen daarvan in de preview krijg ik de 404-error.

Wat doe ik daaraan? Is er al weer een patch van Joomla verschenen voor versie 1.5.22 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan