fouten in nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik heb problemen in een nieuwe pc.... hij is ontzettend traag en geeft af en toe deze foutmelding:

Runtime error C:/Programfiles/Internet Explorer/iexplorer.exe R 6025 - pure virtual function call

Dit alles is waarschijnlijk gekomen na alle updates van Microsoft te hebben geinstalleerd.
Voor de updates werkte de pc prima!!

Iemand enig idee wat hier fout kan zijn??

Bedankt voor je reactie maar daar wordt ik ook niet wijzer van.. had zelf al gekeken bij Google, maar kan daar geen antwoorden vinden voor mijn probleem.

Alles is echt heel traag... ik kan amper een internetpagina openen duurt wel 5 minuten en dat geldt ook voor alle mappen, en de prullenbak etc....

Kijk eens wat er gebeurt als je de updates weer verwijdert via configuratiescherm>software.(hotfixes)
Daarna opnieuw installeren.
Kennelijk is er iets mis gegaan tijdens de updates installatie.

Misschien voslagen overbodig, maar voer eens een uitgebreide spywarecheck uit.

Geplaatst door crash
Kijk eens wat er gebeurt als je de updates weer verwijdert via configuratiescherm>software.(hotfixes)
Daarna opnieuw installeren.
Kennelijk is er iets mis gegaan tijdens de updates installatie.
Kan ik ze allemaal verwijderen??
ga ik doen want ik denk dat daar echt de fout ligt.

wellicht dat het toch het beste is, om internet explorer er opnieuw op te zetten,.

Hoe doe ik dat??? Explorer er opnieuw opzetten???

Is de pc formatteren een optie???
Niet echt de bedoeling van een pc die nog maar twee dagen draait, maar wat ik ook doe, hij blijft heel erg traag met IE en Windows zelf.

Wat zijn de gegevens van de pc? Ikzelf heb et niet zo op vooraf geinstalleerde software op nieuwe pc's.

Als je weet wat je doet, zou ik de pc helemaal leeghalen en alles opnieuw indelen zoals jij et wilt.

Wat voor een gegevens bedoel je???
AMD 2400
512 DDR geheugen
80 gig HD
Geforce FX5200 128 MB videokaart..
DVD Brander
etc....

Ik heb windows xp verwijderd en vervolgens weer opnieuw geinstalleerd... en ben nu weer aan het updaten.. hopen dat dat ook goed gaat.. hij draait nu namelijk weer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan