fouten met ie 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

merrin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Zit met hetzelfde probleem. Constant pop-ups van 'bewerking is afgebroken', dat ik zelfs mijn gmail account met moeite open krijg. Ik denk dat het iets van doen heeft met het laden van advertenties of internet-pagina's.

Enfin, ik heb IE 6 en zou liever willen blijven bij IE6. Probleem, ik kan dit niet verwijderen.
De uitleg hierboven om IE te verwijderen is voor IE7, wat moet ik ondernemen om IE 6 te verwijderen. Staat niet in 'Programma's verwijderen'. Heb SP2.

:confused:

Kun je een ander topic gaan gebruiken merrin ?
Helpmij.nl heeft ook een chat (zie bovenaan op de pagina). Ik denk trouwens dat je hiermee al geholpen bent:

Explorer 6 is een vast onderdeel van Windows. Je kunt andere browsers zoals Firefox installeren. Zoals jelpot ook al schreef. Zij zijn nu met versie drie gekomen. Niet alle add-ons werken al met versie drie. Ik wacht op Tab Mix Plus. Je zult uiteindelijk tevredener zijn dan met Explorer zes en overstappen is heel eenvoudig.

Ik heb Firefox, maar voor bepaalde zaken gebruik ik liever Explorer 6.
Gemakkelijker om afbeeldingen de bewaren, shortcuts naar desktop, ...

Als iemand weet hoe IE te verwijderen, dat zou leuk zijn.
In mijn IE folder staat geen uninstall folder http://blogsimages.skynet.be/images_v2/000/020/580/20080704/dyn002_original_794_596_jpeg_20580_f9460d3fad34775384eae5027cf4da99.jpg

Het is niet aangeraden om IE te verwijderen omdat dat in de installatie van windows zit...
wanneer je dit gaat verwijderen ga je erg veel foutmeldingen krijgen den ik :confused:
Je zou gewoon moeten updaten naar IE7 dan ipv dat je het zou willen verwijderen.

als je dan toch altijd een andere browser zou gebruiken stel die andere browser dan in als standaard en je hebt van IE geen last meer...

het zou inderdaad ook best zijn moets je je eigen topic aanmaken:thumb:

Welkom bij Helpmij.nl

@merrin,
Ik heb van jou vraag een eigen vraag gemaakt.
het topic waarin jij je vraag stelde was al afgehandeld.
En hier bij Helpmij.nl willen we niet hebben dat je een vraag in een vraag plaatst.
Denk daar in het vervolg even aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan