fouten op pagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter nimax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nimax

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Sinds kort krijg ik, als ik een bepaalde website wil openen, links onder in de hoek: Gereed, maar met fouten op de pagina. Als ik hier dan op klik krijg ik als foutmelding: toegang geweigerd. Hierdoor wordt de site ook niet goed weergegeven en mis ik bepaalde knoppen. Terwijl ik deze site eerst wel al meerdere malen bekeken heb. Het valt mij ook op dat ik dit de laatste tijd op meer pagina's heb. Ik heb Windows XP Home SP2.

Gezina, bedankt voor je reactie.
Ik heb alles geprobeerd maar krijg nog steeds de melding. (firewall uitgezet, beveiling zeer laag, pop up uit)

www.overheid.nl
als ik deze open gaat het nog goed. vervolgens klik ik links op wet en regelgeving en kies dan bij 3 waterschapswet. Hierna komen de zoekresultaten. Als ik dan vervolgens waterschapswet aanklik gaat het mis. Deze pagina krijg ik niet goed geladen. Vernieuwen heeft geen zin omdat ik dan weer van voren af aan moet beginnen te zoeken.
Wat bedoel je met NIS?
De pagina die jij opgeeft opent bij mij wel goed.

Is ook trouwens een site van lik me vessie, slecht format. Maar goed: Na het intikken van de zoekterm waterschapswet, kreeg ik steeds dit te zien, rechts: "De regeling die nu getoond wordt is dermate groot van omvang dat automatisch is overgeschakeld naar artikelsgewijze weergave. Klik op de knop hiernaast om over te schakelen naar complete weergave van de regeling." Grrrrr. En toen dit gedaan. Op deze knop gemept, jij ook? Zie plaatje. (NIS=Norton Internet Security=Antivirus+firewall ineen)

attachment.php

Bijlagen

• untitled - 1.jpg
    untitled - 1.jpg
    59,4 KB · Weergaven: 178
Deze artikelsgewijze weergave krijg ik dus niet vanwege de fouten op de pagina. Snap er niks van want bij sommige wetten gaat het wel goed.
Ik heb geen Norton maar Norman antivirus. Die overigens wel sinds kort is geupdate. Zou het hier aan kunnen liggen? Valt me trouwens op dat ik het bij steeds meer site's krijg. Alleen als ik dan de pagina ververs gaat het wel goed. Helaas kan dit niet bij overheid.nl.

Cache al eens geleegd? Verwijder de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Sluit de schermpjes met OK.

En doe ook dit: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan