fouten op pagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijntjuuh

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
hoi, ik heb een probleem. Elke keer als ik een site bezoek komt er onder in in beeld een pictogrammetje te staan van een gele driehoek met een uitroepteken. Dat heeft volgens mij te maken met fouten op de pagina maar het kan toch niet zo zijn dat er een fout staat op elke pagina?. Ik kan nu ook het spel 'Runescape' niet meer spelen omdat de de computer geen toestemming geeft om een nieuwe update van dat spel op te slaan. Als ik de comp opstart komt er een schijfcontrole. hij geeft honderden foutmelding over de temporaty internet files. iets over kruislings gekoppelde clusters enzo. Weet iemand misschien wat er aan de hand is?

Verwijder eens al je cookies en tijdelijke internet bestanden.

In internet explorer:

- Extra
- Internet opties
- Tabblad "algemeen"
- Dan klikken op: "cookies verwijderen" .. en op .. "bestanden verwijderen"

Dan de computer opnieuw opstarten en kijken of de schijfcontrole nog steeds komt.

p.s. voor je probleem met Runescape kan je beter een nieuw topic openen in de daarvoor bestemde sectie

als ik alle cookies en tijdelijke internet bestanden heb verwijdert komt de schijfcontrole niet, maar als ik dan 1 site bezoek komt ie al weer wel. weet jij misschien ook waarvoor dat waarschuwingsdriehoekje heel de tijd onder in beeld staat?

edit: begint steeds meer op een virus ofzo te lijken..... ik kan nu mozilla niet meer starten. als ik daar op klik krijg ik alleen een klein grijs balkje met een kruisje te zien....... heb net mcafee laten scannen, maar die ziet geen virus..........

Laatst bewerkt:
hmmm..als ik de temporaty internet files verwijder blijkt die map nog niet echt leeg te zijn. er is nog een folder, genaamd content.ie5 met een aantal subfolders en daarin weer heel veel kleine bestandjes. content.ie5 kan ik naar de prullebak verplaatsen, maar dan kan ik de prullebak niet leeg maken, want dan verschijnt de error: kan content.ie5 niet verwijderen, de map is niet leeg. De schijfcontrole geeft al die foutmeldingen over de map content.ie5, dus als iemand weet hoe ik die toch kan verwijderen is mijn probleem denk ik opgelost..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan