foutenlogboek OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

chretienjanssen

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Hoe raadpleeg ik het FOUTENLOGBOEK
waarvan sprake,
indien mijn OE uitvalt na de mededeling "MSINM.exe heeft een fout geregistreerd" een foutenlogboek aangemaakt en OE wordt afgesloten.

Vond hier een topic met een suksesvolle afloop: http://forums.telenet.be/breedband/showthread.php?t=82283

En zo kom je bij het Logboek:
Start/Configuratiescherm/Prestatie en Onderhoud/Systeembeheer/Logboeken, aldaar kan je klikken op Toepassing/Beveiliging <--(voorkeur) of Systeem; in het rechter scherm zie je eventueel rode rondjes met een wit kruisje. Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding(en). Als je dan op die twee witte velletjes klikt, kan je het bericht kopiëren en dan hier posten. Helpers kunnen dan mogelijk zien wat er scheelt.

:( Vond hier ook een topic van jou met hetzelfde probleem > http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=190158 Mod moet maar beslissen.

Laatst bewerkt:
foutenlogboek

Beste Gezina,

thx vr je prima info. Ik heb die logboekbestanden gevonden, en in systeemlogboek klikte ik enkele rode kruisjes aan.
De foutmelding is dan : "volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen Wbutton"

Heb jij enig idee ?

Dan moet je nog het volgende doen zoals ik eerder schreef: in het rechter scherm zie je eventueel rode rondjes met een wit kruisje. Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding(en). Als je dan op die twee witte velletjes klikt, kan je het bericht kopiëren en dan hier posten. Helpers kunnen dan mogelijk zien wat er scheelt. Ook de link met tips/oplossing(en) bekeken???

(ik weet trouwens niet of deze post mag omdat ik de Mod heb bericht dat je al een eerder topic had geopend met hetzelfde probleem)

Wbutton,

Ja dat kopieëren lukt niet via die witte velletjes, doch de foutmelding luidt dus alzo :
" volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen :
Wbutton "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan