Foutenrapport NIET verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Elke keer als er iets misgaat met een programma, wil XP een foutenrapport verzenden naar Gates. Ik wil dat niet, want ik verwacht er weinig heil van en wat er op mijn computer gebeurt is mijn zaak. Nou staat me bij dat je die optie kunt uitzetten, zodat dat venster met de vraag over het wel of niet verzenden niet meer verschijnt. Wie weet waar dat kan? Ik kan het met geen mogelijkheid vinden.

Bedankt alvast,

I.

Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden. Selecteer Geen fouten melden.

Groeten,

Waar heb je gezocht dan ?
Kijk eens bij help en ondersteuning:

Foutrapportage in- of uitschakelen
Open het onderdeel Systeem in het Configuratiescherm.
Klik op Fouten melden op het tabblad Geavanceerd.
Klik op Het melden van fouten uitschakelen of op Het melden van fouten inschakelen.

Nu weet ik het weer, bedankt allebei!

Ik zocht hiervoor bij Help en ondersteuning, vond het daar niet, typte daar in het zoekvenster foutenrapport, maar dan bleek weer eens dat Windows z'n eigen termen niet kent, want er werd niets gevonden. Ook error report leverde niets op.

André Klaver> Alleen XP heeft het als standaard instelling dat fouten naar M$ worden gestuurd, in Windows 98 is dit geheel niet aan de orde. Deze crasht zonder zinnige informatie en zonder iets te versturen naar M$.

goeie tip!

Thanks,

ik irriteerde me er ook al zo aan. Toppie!

Liefs,
Lein

Hoe bedoel je Caveman? Ik krijg wel zeker een verzoek om registratie door te mogen sturen. Op W98se!
Of bedoel je dat de uitschakelfunctie er bij mij niet op zit?

Geplaatst door André Klaver
Hoe bedoel je Caveman? Ik krijg wel zeker een verzoek om registratie door te mogen sturen. Op W98se!
Of bedoel je dat de uitschakelfunctie er bij mij niet op zit?

Caveman heeft het over een foutrapport en die functie zit alleen nog maar bij XP
Jij heb het over registratie, das heel wat anders ;)

Ik heb gehoord dat IE 6.0 voor dat soort berichten in andere windowsversies zorgde :).

heb het idee dat foutmelden wel helpt.
de foutmelding word verzonden naar b.gates in nederland, en die kijken wat er fout ging en sturen zo nodig een bestandje (of service pack)

gr. berry

Nou, als bij 1000000 mensen IEXLORE in combinatie met WINWORD crasht doen ze er wel wat aan. Niet een enkel foutmeldingkje.

Ik denk dan altijd dat foutenrapport is eigenlijk bedoeld om te melden wat voor software ik allemaal heb geïnstalleerd. Maar misschien ben ik te wantrouwend.

Geplaatst door ingmar
Ik denk dan altijd dat foutenrapport is eigenlijk bedoeld om te melden wat voor software ik allemaal heb geïnstalleerd. Maar misschien ben ik te wantrouwend.

Nou daarvoor is het denk ik niet bedacht, maar ik denk wel dat ze kunne zien wat je geinstalleerd heb (legaal en illegaal :()

Geplaatst door Jappie-zland

Nou daarvoor is het denk ik niet bedacht, maar ik denk wel dat ze kunne zien wat je geinstalleerd heb (legaal en illegaal :()
Neuh :). En wat dan nog, zouden ze het zien. So what...

Geplaatst door XP_PC

Neuh :). En wat dan nog, zouden ze het zien. So what...

Idd, als ze bij iedereen, die illegale software heeft langs
moete gaan dan zijn ze nog wel ff bezig :p

ook al zullen ze kunnen zien wat je er legaal of illegaal op je pc heb staan mogen en kunnen ze hieraan niets doen (behalve xp dan) i.v.m. de wed van de privacy.

Ik wist niet eens dat er zo'n wet bestond (van de privacy wel, maar er bestaat ook een wet dat je gestrafd kan worden).

Het zou idd te gek zijn als ze dat op die manier achterhalen.

illegale software is sowiso strafbaar. maar dan moet er wel iemand zijn die je aangeeft. je pc scannen om te kijken of je misschien iets illegaals hebt is volgens de wet niet toegestaan.

gr. berry

Geplaatst door berryherry
illegale software is sowiso strafbaar. maar dan moet er wel iemand zijn die je aangeeft. je pc scannen om te kijken of je misschien iets illegaals hebt is volgens de wet niet toegestaan.

gr. berry

Mooi :p
Dit is een hele geruststellig :rolleyes: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan