foutieve invoegtoepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

123jootje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Na Nod32 te hebben gedeinstalled is er iets blijven hangen. Ik krijg nu de volgende vermeldingen als ik outlook opstart. Wie weet hoe ik die melding weg krijg?
MELDING: De invoegtoepassing C:\ program files\eset\eset enz.kan niet worden geinstalleerd of geladen.

Wanneer de werkbalk nog verrmeld staat (rechtklikken op de werkbalk > aanpassen > eset verwijderen.
Als dat al helpt haalt dat in ieder geval niet de installatie resten weg.

Mogelijk is daarvoor het makkelijkst om nod32 weer te installeren en dan weer te deïnstalleren,
Het laatste liefst in de veilige modus.

Als nod32 maar kort in gebruik is geweest kun je ook overwegen om een systeemherstel te doen naar een punt voor het installeren.

mvg leo

Na Nod32 te hebben gedeinstalled is er iets blijven hangen. Ik krijg nu de volgende vermeldingen als ik outlook opstart. Wie weet hoe ik die melding weg krijg?
MELDING: De invoegtoepassing C:\ program files\eset\eset enz.kan niet worden geinstalleerd of geladen.

Je kunt hem zonder bezwaar uitschakelen in Outlook:

Menu: Extra > Opties.... ; tabblad 'Overige'
Knop 'Geavanceerde opties'
Invoegtoepassingenbeheer
En hier het vinkje weghalen

Je kunt hem zonder bezwaar uitschakelen in Outlook:

Menu: Extra > Opties.... ; tabblad 'Overige'
Knop 'Geavanceerde opties'
Invoegtoepassingenbeheer
En hier het vinkje weghalen

Hardstikke bedankt Teun. Ik ben weer wat wijzer geworden. Jouw tip was de meest snelle methode Ook Leo bedankt

Hardstikke bedankt Teun. Ik ben weer wat wijzer geworden. Jouw tip was de meest snelle methode Ook Leo bedankt

Hoi,

Je hebt nu weliswaar de melding niet meer als je Outlook opstart, maar Leo heeft in zoverre gelijk, dat er wel 'resten' van NOD32 op je computer aanwezig zijn.

Mocht je die ook willen verwijderen, dan adviseer ik daarvoor CCleaner te gebruiken en nadien de map NOD32 uit de map Program files te verwijderen.
Ik verneem wel als je hierover verdere uitleg wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan