foutje gemaakt in outlook express?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
696
ik had in outlook express 3 indentiteiten.
1 voor normale mail, 1 voor spam en 1 oude identiteit van de provider die ik tot voor 2 jaar geleden had.

Nu heb ik, na waarschijnlijk niet goed nagedacht te hebben, die oude identiteit verwijderd, en kom er nu pas achter dat nu alle berichten ook verdwenen zijn.
Klopt dat?

t' Is niet zo'n ramp; de berichten waren erg oud, maar had ze wel graag even willen nalopen of ze echt weg konden. Ik heb even in programfiles/outlook gekeken, maar zie in die directory ook niets staan, dat lijkt op opslag van mail. Waar wordt email eigenlijk opgeslagen op HD? En is er nog iets te redden van die oude mail? Of is het nu echt weg?

Alvast bedankt voor evt. reakties.
( Win 98 SE)
 
Als je een identiteit verwijdert, dan staan de bestanden nog wel op de harde schijf. Zoek naar *.dbx bestanden, als het goed is heb je per identiteit een stel *.dbx bestanden.

Maak een identiteit aan, er komt dan weer stel *.dbx bestanden bij. Kopieer (outlook express afgesloten) de DBX bestanden die bij elkaar horen (in een map dus) naar de nieuw aangemaakte map. LET OP, NIET VERPLAATSEN!! Als je sleept druk dan tijdens het slepen/loslaten op CTRL, er verschijnt dan een + bij de bestanden die je verplaatst.
 
Tiborv, dank je wel voor je reaktie.
Ik heb de *dbx bestanden gevonden. Dat is even puzzelen want die bestanden zijn gecodeerd. Maar daar kom ik wel uit, door even uit te proberen. Vooral als ik ze niet verplaats maar copieeer kan er dus weinig misgaan. Het is me nu in ieder geval duidelijk na jouw antwoord dat de mail er nog wel degelijk is. En dat is natuurlijk heel mooi.

Ik heb nu weer een nieuwe identiteit aangemaakt, laten we zeggen identiteit "Jan Jansen". Nu zou ik dus ergens een map moeten vinden die Jan Jansen heet en daarin die bestanden copieren?

Ik hoop dat ik niet al te domme vragen stel: dit gedoe met email en identiteiten doe ik niet dagelijks...:)

Hartelijk dank voor je support!
Megabit ook bedankt voor jouw reaktie.
 
Die map heeft een andere naam dan de identiteit die je hebt aangemaakt. Wel wordt er per identiteit een aparte map gemaakt. Het is dus even zoeken welke je moet hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan