Foutje in het dissolven van drie foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanvos

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
Hallo, ik ben niet zo goed op de hoogte van java script dus vandaar mijn vraag op deze site.
In een js bestand zit een foutje en ik krijg hem er niet uit.
Het gaat om drie foto's die na elkaar gedissolved worden.
Op het moment van dissolven springt de huidige foto naar een uitsnede van die foto en dissolved vervolgens naar de volgende, staat daar een aantal seconden en springt weer naar een uitsnede en gaat dan dissolven enz. enz.
Waarschijnlijk is het een heel klein mankement, maar ik kan er uren naar zoeken en jullie weten misschien de oplossing in een handomdraai.
Bij voorbaat dank. Ps. de bijlage is een tekstbestand omdat een js bestand niet als bijlage mee gestuurd kan worden.

Bekijk bijlage slide1 bu.txt

Deze hoort in een ander topic thuis, maar dat zal een mod vast snel voor je regelelen.
Heb je een online voorbeeld want ik snap er zo vrij weinig van.

Dan ga ik even op een andere computer kijken, want op deze springt de foto naar een uitsnede van die foto en begint dan te dissolven

Nou daar snap ik niks van, op een andere computer doet hij het prima????

Gebruik trouwens wat duidelijkere termen want ik begrijp nu pas dat je een fadeout bedoeld of vervagen =) maar gebruik je dezelfde browsers?

Dissolve is het engelse woord voor overvloeier en is het gebruikelijke woord binnen mijn vakgebied, camerawerk en videomontage.
Vakjargon kortom.
Ik heb het nu op vier verschillend computers geprobeerd en enkel op mijn werkcomputer heeft hij dit probleem. Alle browsers zijn gelijk.
mijn werk computer heeft een dual vga scherm en 11MHz op een 64 bits moederboard met 16 GB Ram en 3TB aan opslag.
Ik moet met HD films kunnen monteren en dat kost nogal wat bits.

Volgens mijn woordenboek is het engels voor ontbinden, vandaar.
Maargoed dan zal ik er verder niet te veel op letten als ik jou was.

Ik zie het bij google vertalen. Raar, zeker als je overvloeier vertaalt van nederlands naar engels, dan staat er .... dissolve.

Dank je wel voor je steun, toch weer een eyeopener om altijd even op een andere computer te kijken.

(De processor snelheid van mijn computer moet natuurlijk niet 11 MHz, maar 11 GHz zijn)

Verplaatst naar juiste sectie

Dissolve is het engelse woord voor overvloeier en is het gebruikelijke woord binnen mijn vakgebied, camerawerk en videomontage.
Vakjargon kortom.
Dissolve betekent over het algemeen oplossen (als in "suiker lost op in water") of ontbinden (als in "het parlement is ontbonden"), binnen het webwereldje wordt wat jij gebruikt volgens mij meestal een fade-effect genoemd, maar goed. Het effect lijkt hier ook zonder problemen te werken dus het probleem achterhalen is wat lastig maar wat je in elk geval kunt proberen is een doctype aan je site toevoegen, zonder doctype kunnen er allerhande rare problemen optreden. (Ik snap niet dat WYSIWYG editors mensen pagina's zonder doctype aan laten maken).

Alle browsers zijn gelijk.
Maar welke browser gebruik je? Dat weten we nog niet.

PS: Als je code op het forum wilt plaatsen kun je dat het beste doen door gewoon de code tussen [code*] [/code*] (zonder *) tags direct in je bericht te zetten. In losse bestanden kan het erg onoverzichtelijk zijn

Off topic: Reisjes naar Syrie? Dat kan niet echt lekker lopen op het moment, je site komt trouwens meer touristisch dan zakelijk over, maar dat kan aan mij liggen.

Het is duidelijk waar het door komt.
Ik heb de browser op 125% staan. Als ik hem op 100% zet is het helemaal goed.
Vraag mij niet waarom, maar ik ben al blij dat ik weet hoe ik het kan omzeilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan