Foutje in Outlook express ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucdec

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Ik heb dus 3 accounts in outlook express.
1 ervan is dus mijn "echte account" bij mij adsl provider die ik wil spamvrij houden en
dus meestal niet vrijgeef.

De 2 andere zijn gmailaccounts.

1 gmailaccount staat als standaard.

Als ik nu klik op "nieuw bericht" krijg ik een lege mail, en standaard het gmailadres.
Dit is OK.

Anders is het wanneer ik een mail binnenkrijg en op "beantwoorden" klik.

Dan verstuurt hij dit antwoord altijd met mijn "echt" mail adres, en niet met het mailadres
dat standaard staat ingesteld.

Moet je zelf eens uitproberen.

Als je dus een mail beantwoord, en je let er niet op, is 'm altijd vertrokken
met het mailadres van je provider.

Is dit te verhelpen?
Hopelijk ben ik duidelijk?

mvg
lucdec

Volgens mij was dat 1 van de redenen waarom ik overgegaan ben naar Mozilla Thunderbird.

Maar goed, ik doe een eerlijke poging:
Extra> Opties> Verzenden> Vibnkje bij "Berichten verzenden in de indeling waarin deze werden ontvangen".
(al denk ik niet dat dat het is)

Of:
Extra> Accounts> Dubbelklik op het eerste account> Algemeen> Vul het "Antwoord adres" in, met de juiste gegegevns bij dat account.
Loop ze alle 3 even na.

En:
Als je een mailtje beantwoord, kun je in de bovenste regel wel kiezen met welk account je verzend ;)

Extra> Opties> Verzenden> Vibnkje bij "Berichten verzenden in de indeling waarin deze werden ontvangen".
(al denk ik niet dat dat het is)

Vinkje stond er al bij mij, dus dit is het zeker niet..:(

Of:
Extra> Accounts> Dubbelklik op het eerste account> Algemeen> Vul het "Antwoord adres" in, met de juiste gegegevns bij dat account.
Loop ze alle 3 even na.

Ik heb dus Bij antwoordadres, telkens hetzelfde emailadres ingesteld als er staat
bij het vakje "emailades" van diezelfde account.
Ook zonder resultaat...:(

En:
Als je een mailtje beantwoord, kun je in de bovenste regel wel kiezen met welk account je verzend ;)
Ja dat is zo, maar het zijn vooral de kinderen die er niet
op letten, en nu zitten die met spam :(

Bedankt voor het meedenken :) :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zal niks anders opzitten dan een andere emailclient installeren denk ik.
Wanneer er geen reacties meer komen beschouw ik dit dus als afgerond...

Sinds kort mijn Hotmail accounts via POP3 laten binnen komen,dus ik kon het nu even testen ;)

Laat de mail,van de verschillende accounts via berichtregels in aparte mappen binnenkomen.

Als ik nu de mail beantwoordt in de map waar hij is binnengekomen,dan krijg ik ook het juiste account adres als afzender.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan