Foutje in Processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer, alles werkt perfect (behalve de processor). Nu keek ik bij: Deze computer -> Eigenschappen. En staat er niet wat er hoort te staan, ik denk dat "AMD Athlon Dual Core Processor 6000+" moet staan, maar er staat "AMD Processor model unknown". Het BIOS herkent het precies hetzelfde.:eek: :confused:
Klopt dit toch, of heb ik het goed en moet het terug?

GooGooJansen

Hoi daar , zou ik mogen vragen wat er mis is ( was ) met de processor ? :rolleyes:

En proficiat met je nieuwe PC, hoe dan ook ! :)

leon25 :cool:

Edit:
AMD Processor model unknown : deze term is overigens normaal in die zin dat het meer voorkomt, dat was ik nog vergeten te schrijven. Er is dan meestal werkelijk helemaal niks a d hand.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat je na een bios update wel die informatie krijgt, maar dat is niet altijd zonder risico, maar de meeste moederbordfabrikanten kun je dit via een "live" update vanuit windows regelen.

Laatst bewerkt door een moderator:
processor

Haja, sorry dan voor het misverstand. Omdat je schreef : alles werkt perfect (behalve de processor) ..... Meende dat je iets afwijkends geconstateerd had aan de processor zelf. Redenatie foutje aan deze kant waarschijnlijk. En het bios, dat kan zeker updated, maar men moet daar inderdaad voorzichtig mee zijn. Met Everest heb ik zelf hier trouwens ook soms : niet herkend.

Suc6 :) , leon25 :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan