foutje, maar waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvondermans

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Ik heb de volgende code (gekopieerd van een blog):

Code:
Sub RefreshSharePointLinks()    
   Dim dbs As Database
   Set dbs = CurrentDb()
   For Each tbl In dbs.TableDefs
      If (Mid(tbl.Name, 1, 1) <> "~") And ((tbl.Attributes And dbAttachedTable) = dbAttachedTable) Then
         'Gotta check for "lijst met gebruikersgegevens" cuz it's not refreshable.
         If Left(tbl.Name, 21) <> "lijst met gebruikersgegevens" Then
         	DoCmd.SelectObject acTable, tbl.Name, True
         	DoCmd.RunCommand acCmdRefreshSharePointList
         End If
      End If
   Next
End Sub

Maar bij het uitvoeren krijg ik een foutmelding "2046 fout bij uitvoering", sharepointlijstvernieuwen is niet beschikbaar.

Iemand een idee waar dat in kan zitten en eventueel waar ik deze code anders kwijt moet. Ik ben redelijk nieuw met VBA, dus kan zijn dat hij ergens anders moet. Ik heb hem nu achter een knop op het schakelbord in Access.

Alvast bedankt voor het meedenken

Lijkt erop dat die gebruikt wordt i.c.m. een Microsoft SharePoint server. Als je zo'n SharePoint server niet hebt, dan werkt het niet.

Tijs.

Als je code kopieert dan is het handig als je exact begrijpt wat die code doet en hoe jij die toe kan passen.
Als je dat inzicht niet hebt, is het beter om zelf (te leren) code te schrijven.

Begin anders eens met in Jip en Janneke taal te vertellen (dus zonder meteen in code te denken) wat de bedoeling is, hoe en waar.

Grtz,

Tardis

Ok inderdaad misschien handig om te vertellen wat de achterliggende gedachte is.

Ik heb inderdaad een sharepoint server met daarop een aantal lijsten. In sharepoint is het mogelijk velden te hebben met daarin meerdere waarden. Dit kan door middel van het invullen van meervoudige drop-downlisten.